Hallo allemaal.
Ik ben net een probleem tegengekomen dat ik nog niet heb kunnen oplossen. Ik heb een Aprio uit 2008 waarvan de computer is doorgebrand door een losse elektrische verbinding. Dus ik heb er een van een andere Aprio gekocht, hetzelfde model en dezelfde specificaties, en toen ik die installeerde, activeerde hij alles wat een goede computer activeert, inclusief de startonderbreker. Hij deactiveert zoals altijd na een paar seconden na het aanzetten van het contact. Maar hij start niet. Sterker nog, het probleem is alsof de krukassensor niet werkt, aangezien hij geen vonk heeft en geen negatieve pulsen naar de injectoren stuurt. Verder heb ik brandstofdruk en positieve signalen naar de bobines en het injectorensysteem.
En ik weet zeker dat de krukassensor wel werkt, evenals de connector, die ook vaak kapot gaat bij dit type motor.
Dus ik vraag of iemand me kan helpen met dit probleem, want het eerste wat ik zou denken is dat het de startonderbreker is, maar nogmaals, als hij deactiveert, stopt het lampje erop met knipperen. Maar ik weet niet wat het anders zou kunnen zijn.
Ik hoop dat iemand me kan helpen.