Zoek MDM

Bulletin

Koppeling en versnellingsbak van de Seat Cordoba 100

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29558 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Seat Cordoba 100 Koppeling en Versnellingsbak
GALGUITOS, bedankt voor de hulp. Ik heb eerst geprobeerd om een aantal ringen aan te vullen en ik kan je vertellen dat het me tijdelijk een goede richtlijn gaf om te bepalen waar ik moest beginnen met zoeken naar problemen. Als alles versleten was, ben ik als een gek onderdelen gaan vervangen. Dat klopt, het was absoluut niet makkelijk. Tot nu toe heb ik het probleem opgelost. Heel erg bedankt voor je interesse en ja, de aanvullingen helpen veel, maar ik wil dat de koppeling perfect is en daarom investeer ik in alles nieuw. Heel erg bedankt!!!!!!!!!! ;)

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29562 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Seat Cordoba 100 Koppeling en Versnellingsbak
chabon is de doos die van achteren door middel van een lange staaf die door het midden van de pilotas gaat naar de pers duwt, die omgekeerd is geplaatst zoals de paal en de wind, als het die is, verwijder dan de staart van de doos, je kunt het demonteren met de doos op zijn plaats, geen probleem, binnenin zit een stuk als een wig die de lagercilinder duwt, dit stuk breekt, het is echt mietje hahahahahaha maar als je het eruit haalt en bekijkt of er in detail naar kijkt, zul je merken dat het breekt en de tanden springen eruit en het duwt niet, vervang het en dat is het, het is als een grote komma en het midden is getand.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29563 door handmatig-mechanisch
KIKEMEC, bedankt voor je antwoord. Ik heb dat onderdeel, wat volgens jou onzin is, al vervangen door een nieuw exemplaar. Het is van plastic en breekt als je er alleen maar naar kijkt. Dat probleem heb ik al opgelost en het probleem blijft bestaan. Nu denk ik erover om de pedaalpomp opnieuw te vervangen. Het lijkt erop dat deze niet krachtig genoeg werkt. Hartelijk dank voor je bijdrage en je antwoord!!!!!!!!!!! ;)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29581 door handmatig-mechanisch
Man, toen je het veranderde, heb je het toen wel op de juiste positie gelaten? Er staan namelijk geen positiemarkeringen op, maar het past er wel in. Als het niet past, werkt het niet. Ik heb dat onderdeel wel 20 keer verwijderd om het op de juiste positie te krijgen, hahaha, ik was er helemaal klaar mee, hahaha.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29620 door handmatig-mechanisch
Hallo kerel, kijk eens, als je de auto in de eerste versnelling zet met de motor uit en de koppeling ingetrapt laat, en je start de auto, schokt hij dan als hij vooruit probeert te rijden?