Zoek MDM

Bulletin

Chevrolet Aveo, hij accelereert vanzelf

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34213 door handmatig-mechanisch
Reactie uit een handleiding voor monteurs over het onderwerp: "Help me, Chevrolet Aveo, hij accelereert vanzelf."
Hallo, ik heb een Aveo uit 2007 met hetzelfde probleem. Hij accelereert zowel koud als warm, soms wel en soms niet. De IAC-klep is ongeveer vier keer vervangen (zowel voor generieke als originele exemplaren). De kabel die de luchtdoorgang regelt en de injectoren zijn schoongemaakt. Ik heb hem naar drie monteurs gebracht (waaronder die van Chevrolet) en niets. Hij is een paar weken gerepareerd en accelereert dan weer stationair. Ik weet niet wat ik moet doen of waar ik hem heen moet brengen. Ik heb zelfs gedacht dat het de computer is. Help me alsjeblieft.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34215 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Help, Chevrolet Aveo accelereert vanzelf
HEEFT U DE ZUURSTOFSENSOR GECONTROLEERD? OF IS DE KATALYSATOR MOGELIJK GEBLOKKEERD?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34217 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Help, Chevrolet Aveo accelereert vanzelf
Hallo vriend, de oplossing voor mijn probleem. Nadat ik de IAC-klep had vervangen, de gasklep had schoongemaakt, de TPS had vervangen en het probleem aanhield, heb ik de luchtslang vervangen en dat was de oplossing. Ik had een klein scheurtje in de balg, die ik heb vervangen en hij accelereerde nooit meer. Bij Club Aveo Venezuela is ook veel informatie te vinden, je kunt daar lid worden. Groeten vriend, ik hoop dat de informatie je helpt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34221 door handmatig-mechanisch
Hehehehehehe vandaag kwam ik de forumberichten lezen en dat is altijd in de Aveo. Ik kom uit Maracay, Venezuela en veel Aveo's of Sparks komen hier meestal aan vanwege dat probleem. Het is de slang in de Aveo en in de Spark is het het gasklephuis dat de foutmeldingen geeft en waardoor ze accelereren of vertragen. Nou, godzijdank heb je je probleem gevonden. Groeten.