Zoek MDM

Bulletin

Chevrolet Aveo, hij accelereert vanzelf

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #29446 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Chevrolet Aveo, hij accelereert vanzelf
vastzittende IAC-klep, vervang deze

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #29449 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Chevrolet Aveo, hij accelereert vanzelf
Hallo,
het acceleratieprobleem met de Aveo komt veel voor. Deze schade is eenvoudig op te sporen met de Tech2-scanner. Als u die echter niet hebt, zijn dit de meest voorkomende problemen:
- IAC-klep zit vast, maar ik zie dat deze al gerepareerd is.
- TPS buiten bereik van 0,6 V. Dit is heel eenvoudig te identificeren: koppel de TPS los en sluit hem weer aan wanneer de auto accelereert en aan staat. Als de auto remt, kunnen er twee dingen gebeuren. Ofwel is de TPS defect, ofwel staan de connectorpennen open. Controleer de pennen en als ze open staan, sluit ze dan. Koppel tot slot de kabelboom los van de computer en reinig deze met elektronicareiniger, laat hem drogen en sluit hem weer aan.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #29470 door handmatig-mechanisch
Hallo vriend, vertel me waar ik de connector naar de computer kan vinden, en als iemand hem heeft, bedankt, de werkplaatshandleiding voor de Aveo LS uit 2004

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #29490 door handmatig-mechanisch
Ik heb de klep al vervangen en de acceleratie-eenheid schoongemaakt

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34212 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik heb een Aveo uit 2007 met hetzelfde probleem. Hij accelereert zowel koud als warm, soms wel en soms niet. De IAC-klep is ongeveer vier keer vervangen (zowel voor generieke als originele exemplaren). De kabel die de luchtdoorgang regelt en de injectoren zijn schoongemaakt. Ik heb hem naar drie monteurs gebracht (waaronder die van Chevrolet) en niets. Hij is een paar weken gerepareerd en accelereert dan weer stationair. Ik weet niet wat ik moet doen of waar ik hem heen moet brengen. Ik heb zelfs gedacht dat het de computer is. Help me alsjeblieft.