Hallo Diego, de bediening is eenvoudiger dan het lijkt. In mijn Isuzu Trooper activeer je eerst de "autopilot" met een knop. Dan is er een bedieningselement zoals het dimlicht en daarboven een knop voor "Set Coast", "Resume", "Cancel". Om deze functie te activeren, moet je eerst de gewenste snelheid bereiken. Zodra je de gewenste snelheid hebt bereikt, druk je op "Set Coast" en neemt het systeem automatisch de controle over het gaspedaal over. Je kunt nu je voeten op de mat laten rusten. Als je op de rem trapt, laat het systeem het pedaal los en wordt de autopilot gedeactiveerd. Om de functie weer te activeren, druk je gewoon op "Resume" en de autopilot accelereert weer totdat de door jou ingestelde snelheid is bereikt. Wil je annuleren, druk dan op "Cancel", dan is de autopilot gedeactiveerd. Nog een detail: sommige systemen activeren niet bij lage snelheid. In mijn geval moet ik harder dan 40 km/u rijden voordat de autopilot wordt geactiveerd. Probeer het eens en laat het ons weten, succes.