Zoek MDM

Bulletin

subaru loyale carburateur.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29184 door handmatig-mechanisch
Subaru Loyale carburateur. Uitgegeven door manual-mecanica.
Hallo, ik heb een Subaru Loyale 1.6 uit de jaren 90 en ik heb een carburateurreparatie nodig. Het gebeurt wel eens dat ik hem start en hij 2 seconden na het starten weer stopt... Ik leg mijn hand op de carburateur en de auto blijft iets beter lopen... Ik heb een carburateurreparatie gekocht, maar het verandert niet veel... hij blijft stationair draaien, maar als ik gas geef, heeft hij moeite om het toerental omhoog te krijgen... Als iemand weet wat het probleem is of wat de oplossing is, laat het me dan weten... Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29204 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: subaru loyale carburateur.
Hallo, het eerste wat je moet weten is dat als je de carburateurmond volledig afdekt, deze direct zou moeten uitschakelen. Als dat niet het geval is, komt dat doordat je een luchtinlaat hebt... controleer de kamer, de inlaat naar de hydrovac zorgvuldig, of de klep in goede staat is, of de slangen... als er een luchtinlaat is, is er geen goed toerental omdat de aanzuiging niet via de stationairbuis komt en de benzine dus niet vervuilt. Ik raad je aan om dat zorgvuldig te controleren.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29212 door handmatig-mechanisch
Hallo... Ik denk dat als de minimumtemperatuur niet langer dan 2 minuten aanhoudt en als je de luchtinlaat half afdekt en het blijft aanhouden, er een probleem is met de minimumdoorgang. Controleer om te beginnen de elektrische minimumsproeier en als die in perfecte staat is, controleer dan de minimumsproeier, de bronzen. We staan ​​in ieder geval voor je klaar...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29218 door handmatig-mechanisch
Ik ben er vandaag mee naar mijn werk gereden. Als ik hem start, draait hij tussen de 1000 en 1250 toeren per minuut. Als ik hem in de eerste versnelling zet, schokt hij tot 2500 toeren per minuut, of tot ik vol gas geef. En hij is instabiel als ik hem onder de 2000 toeren per minuut rijd. De carburateur is helemaal schoon. Nog een detail... hij schokt ook bij scherpe bochten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29219 door handmatig-mechanisch
Ik leg mijn hand op de carburateur, maar hij draait niet. Sterker nog, het stationair toerental verbetert. Ik heb de slangen gecontroleerd en die zijn allemaal in orde. Ik moet alleen de PCV-klep nog even controleren. Wat zei je? Bedankt voor de informatie.