Zoek MDM

Bulletin

Startonderbreker niet gedeactiveerd op Jaguar X-Type 2.2D

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29097 door handmatig-mechanisch
Goedemiddag collega's.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met mijn probleem. Ik heb een Jaguar X-Type 2.2D en laatst, tijdens het vervangen van een gloeilamp, heb ik de accu losgekoppeld. Om het te testen, heb ik de accupolen weer aangesloten, maar ze wilden niet vastdraaien en de binnenverlichting begon te knipperen. Ik heb het contact uitgezet, de accupolen goed vastgedraaid en geprobeerd te starten, maar de auto wilde niet starten. Ik kreeg een melding als: "Startonderbreker niet gedeactiveerd". Wat denken jullie dat het zou kunnen zijn? Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29110 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Startonderbreker niet gedeactiveerd op Jaguar X-Type 2.2D
Hallo, hoe gaat het?

Het systeem is in de beveiligingsfase en is geprogrammeerd om niet gestolen te worden.
Uw sleutel heeft een interne chip, die aan de ingang van de sleutel een antenne heeft. Deze gaat via de antenne naar de computer, die het signaal ontvangt en alle sensoren activeert. Vervolgens kunt u uw auto starten. Wanneer een sleutel of abnormale bewegingen worden gedetecteerd, wordt dit beveiligingssysteem geactiveerd.
U moet naar uw dealer gaan en met een programmeerapparaat wordt de immo/activering gedeactiveerd, opnieuw geprogrammeerd en dat is alles. < het is klaar.

Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29279 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Startonderbreker niet gedeactiveerd op Jaguar X-Type 2.2D
Goedenavond, GAMV AUTOMOTRIZ.

Bedankt voor je snelle reactie. Uiteindelijk denk ik dat ik hem mee naar huis moet nemen, zodat ze de computer erin kunnen zetten en hem kunnen proberen te activeren, terwijl ze me er een fortuin voor vragen. Ik dacht dat er een optie was om hem met de sleutel te activeren, net als bij andere modellen.

Hoe dan ook, GAMV AUTOMOTRIZ, je reactie was erg nuttig om ongeveer te achterhalen wat het probleem was. Nogmaals, BEDANKT.