Zoek MDM

Bulletin

Help!!! Problemen met de Tsuru-boot

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #29034 door handmatig-mechanisch
Help!!! Problemen met de Tsuru starter Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, goede dag! Ik ben Pepe uit Monterrey, Mexico. Ik wil graag weten of iemand me kan helpen de storing aan mijn auto te vinden. Het is een Tsuru-model: 1994 automaat. Het probleem is dat ik de sleutel omdraai, hij in de versnelling springt, de ring draait, maar hij start niet. De tests die ze deden waren: ze controleerden de bougies om te zien of er vonk was, ze verwijderden de bougies en haalden de slang van het brandstoffilter om te zien of de pomp druk had en dat leek in orde. De eerste monteur die het controleerde, zei dat het misschien aan het ontstekingsblok lag. Ik denk dat hij dan niet eens zou starten. Mijn vraag is: wat zou het kunnen zijn waardoor hij wel start?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #29035 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Help!!! Problemen met de Tsuru starter
Sorry, het kan zijn dat hij niet start!!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #29045 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Help!!! Problemen met de Tsuru starter
Is er vonk bij de bougies?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #29060 door handmatig-mechanisch
Ja, er is een vonk. Ik sprak gisteren met mijn vader en hij vertelde me dat het zou kunnen dat de distributieketting is gesprongen. Zou dit mogelijk zijn?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #29066 door handmatig-mechanisch
Nou, het is zeer onwaarschijnlijk dat de ketting breekt. Eén riem, ja, maar de ketting, daar twijfel ik sterk aan. Klopt er een puls in de injectoren? Druk in de brandstofpomp...??? Verwijder de bougies en controleer of ze niet nat zijn; die zouden kunnen zijn overstroomd. Je zult een scanner moeten gebruiken om te kijken of er foutcodes zijn.