Ik schrijf je vanuit Venezuela. Mijn probleem is het volgende: ik heb al een paar dagen problemen met mijn vechtpartner. Ik heb een Corolla uit 1995, hier bekend als de BABY CAMRY, 1.8 GLI-motor, de 7afe... Nou, het probleem is dat toen ik door de straat reed, de auto plotseling niet meer wilde rijden... Hij sloeg niet zomaar af, hij verloor gewoon volledig vermogen, ik kom amper thuis... De auto gedraagt zich uitstekend als hij stationair draait of stationair draait, maar als ik hem probeer te laten rollen, bokt of slaat hij af (ik weet niet hoe jullie dat in jouw land noemen), hij heeft helemaal geen vermogen, hij haalt geen 4000 toeren per minuut, maar er is iets vreemds: dit gebeurt alleen als ik het pedaal helemaal intrap, maar als ik het heel langzaam doe, bereikt de auto wel een hoog toerental. Conclusie: Ik heb een ongeluk gehad met mijn auto en er is geen monteur die de oorzaak kan vinden (IK HEB ER AL MEERDERE MEE GEBRACHT OM HET TE CONTROLEREN). Ik hoop dat u me kunt helpen...
LET OP: Ik heb hem ongeveer een maand geleden laten onderhouden. Dit omvat:
het vervangen van de DISTRIBUTIERIEM OF DISTRIBUTIERIEM (ORIGINEEL TOYOTA),
DISTRIBUTIERIEMSPANNER,
NIEUWE
BOUGIEKABELS, NIEUWE BOUGIES, MOTORLUCHTFILTER EN BRANDSTOFFILTER, ACCU OF BRANDSTOFPOMP,
OLIE-
EN MOTORFILTERVERVANGING.
Ik weet niet of dit van invloed zal zijn... Alle meningen zijn welkom...