Goedemiddag, ik heb al een paar maanden een probleem met mijn Hyundai Accent uit 1996. Na een tijdje rijden, of als de motor normaal warm is, begint hij te schokken en slaat hij af. Ik krijg het toerental niet boven de 1000 tpm, want dan komt hij niet meer vooruit. Als ik op de openbare weg rijd, zet ik de motor uit en als ik hem weer start, loopt hij een tijdje goed, maar daarna begint het probleem zich weer voor te doen. Het ergst is het als ik in langzaam rijdend verkeer sta. Ik heb het brandstofinjectiesysteem schoongemaakt, de luchtmassasensor en het filter vervangen. Ik denk dat het een injectieprobleem is, maar ik weet het niet zeker... De laatste tijd is het erg erg; hij rijdt niet langer dan 10 km zonder af te slaan. De keren dat ik een monteur heb geraadpleegd, sloeg de motor niet af, dus die kon me niet helpen. Ik wil graag een definitieve diagnose, zodat ik geen geld uitgeef aan iets wat niet nodig is. Ik heb net ook de katalysator vervangen, maar dat heeft niets veranderd... Heel erg bedankt voor je hulp; ik heb het echt nodig. Met vriendelijke groeten.