Zoek MDM

Bulletin

IAC-klep

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #28944 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: IAC-klep
Oké, de storing treedt op wanneer de motor koud en warm is, elke keer dat ik hem start. Ik merk dat hij meer brandstof verbruikt. Ik heb hem niet laten uitlezen omdat het servicelampje niet brandt. Ik rijd normaal gesproken op de snelweg en hij rijdt prima. Ik heb regelmatig een paar achterlampen vervangen. Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #28966 door handmatig-mechanisch
Groeten rojasevans, oké, een overmatig brandstofverbruik duidt op een defect in een sensor of een mechanisch defect, zoals de brandstofdrukregelaar (deze handhaaft de druk in de injectoren. Bij beschadiging daalt of stijgt de druk boven de werkwaarde). Een injector kan ook druppelen na het uitzetten van de motor. In beide gevallen produceert de injector overtollige brandstof bij het starten en verbrandt de motor geleidelijk, wat leidt tot een onstabiel stationair toerental en af ​​en toe een terugslag bij accelereren. Mijn advies is om de brandstofdruk te controleren en te controleren of deze binnen het door de fabrikant aangegeven bereik ligt. Voer een balans- en lektest uit op de injectoren om te controleren of er geen lekken zijn. Controleer ten slotte, voordat u de auto start, de bougies op sporen van onverbrande brandstof. Vertel ons hoe het is gegaan.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #28983 door handmatig-mechanisch
Oké, bedankt wolfi77. Nadat ik alle stappen die je me hebt verteld heb gecontroleerd, laat ik het je weten. En nogmaals bedankt voor je hulp.