Zoek MDM

Bulletin

IAC-klep

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #28700 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: IAC-klep
Op de foto is dat geen IAC-klep, het lijkt veel meer op een gasklephuis. Je kunt hem nog steeds schoonmaken, maar wees voorzichtig: als je hem beschadigt, start je auto niet meer.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #28736 door handmatig-mechanisch
Welke storing heeft uw auto of waarom zoekt u naar de IAC? Uw auto heeft een automatische versnelling, geen zweep en geen IAC. De TPS bevindt zich in de acceleratiemodule. Maak deze niet schoon. Het is een weerstandstype. Controleer hem en vertel me de module. Maak hem schoon. Koppel hem los en verwijder hem voorzichtig met de carburateur. Maak hem aan beide kanten schoon. Start de auto pas als hij is aangesloten. Zo maken we hem schoon. Het is een Audi. Groeten en ik hoop dat de informatie nuttig is.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #28938 door handmatig-mechanisch
Ik vertel je over de storing in mijn Peugeot. Elke keer als ik hem start, begint hij te trillen en slaat hij af. Ik moet een paar keer gas geven en dan stabiliseert hij. Als ik gas geef, maakt hij ploppende geluiden. Dit gebeurt elke keer als ik hem start. Ik heb de injectoren schoongemaakt en de bougies vervangen. Ik heb ook een kapotte brandstofpomp. Deze storingen maken me gek. Kunt u me helpen? Bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #28941 door handmatig-mechanisch
Hallo Rojasevans, afgezien van de symptomen bij het starten met een koude motor, hoe loopt hij met een warme motor? Verbruikt hij brandstof? Heb je hem al laten uitlezen? Uit wat je zegt, lijkt het te wijzen op een elektrisch probleem, zoals sensoren. Sorry voor de vele vragen, maar ik ben hier om je te helpen de mogelijke oorzaak en oplossing te achterhalen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #28943 door handmatig-mechanisch
Hallo vriend, die foto's zijn volgens mij van het gasklephuis. Het zou de moeite waard kunnen zijn om het schoon te maken, maar belangrijker nog: het zou goed zijn om het eerst te scannen om te zien of er foutcodes zijn en een basisafstelling uit te voeren met de juiste apparatuur. Wat ik weet, is dat als het losgekoppeld is, het gedeprogrammeerd is, tenminste dat is wat er gebeurt bij VW's met dat type gasklephuis. Het zou goed zijn als ze eerst een diagnostische scan zouden kunnen uitvoeren. Ik hoop dat deze reactie helpt. Met vriendelijke groet en veel succes.