Zoek MDM

Bulletin

Datsun Nissan Z24-motor

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #28514 door handmatig-mechanisch
Datsun Nissan Z24 motor Geplaatst door manual-mecanica
GOEDE MIDDAG...

HEEFT IEMAND DE HANDLEIDING VAN DE 1984 DATSUN NISSAN, Z24 MOTOR, 720... IK HEB ER NAAR GEZOCHT, MAAR IK KAN NIETS VINDEN... IK MOET WETEN WAT DE INLAATSPOEL IS EN WAT DE UITLAATSPOEL IS... HET ELEKTRISCHE SCHEMA VAN HET CHASSIS... IK HEB EEN PROBLEEM MET DE BEDRADING EN IK HEB HET NOG NIET KUNNEN OPLOSSEN...

HARTELIJK BEDANKT...

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #28538 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Datsun Nissan Z24 motor
????????????????????, vriend, de handleidingen worden opgevraagd in de handleidingensectie, maar ik heb het bericht daar niet naartoe verplaatst omdat ik nog steeds veel vragen heb. Wat is de inlaatbobine en de uitlaatbobine? Het chassis heeft geen draden, zijn het alleen ijzers? Hoe noem je een chassisbedradingsschema? Vertel ons wat het probleem is en we proberen je te helpen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #28727 door handmatig-mechanisch
Hallo, wat er aan de hand is, is dat ik op zoek ben naar een handleiding voor mijn vriend, hij heeft een Nissan Z24, het probleem dat hij heeft zit in de bedrading die naar de bobines gaat, het is slecht aangesloten of zoiets denk ik... dus wat hij zoekt is een handleiding of een schema van hoe de bobines aangesloten moeten worden, want voor zover ik begrijp zijn ze slecht aangesloten en gaat het kapot, ik denk dat het maar met één werkt... Ik heb er echt niet veel kennis van, alleen wat ik observeer en daarvan leer ik, toch? Nou, en ik ben nieuwsgierig... dat is het probleem dat hij heeft... de bedrading van de bobines en wat de uitlaat en inlaat is, en ook de vacuümslangen... hoe moeten ze gaan, waar dienen ze voor en waar gaan ze enzovoort... Ik hoop dat je me kunt helpen, want ik ben nu al een week aan het zoeken en heb echt niets gevonden...:D hehe... heel erg bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #28746 door handmatig-mechanisch
hahaha, ja maar laat me het even uitleggen, er zijn geen spoelen voor de uitlaat- en inlaatbobine, er zijn kleppen en inlaat- en uitlaatspruitstukken, nu is het jaar van de z 24 belangrijk om een aantal dingen te bepalen, je moet er rekening mee houden dat er weinig modellen zijn die twee spoelen gebruiken, meestal is het er één, of je hebt het over de volgorde van de ontstekingskabels, de handleiding is moeilijk te vinden, ik zeg je dat het een middelgrote zeldzame motor is, wat voor model is het voertuig, graaf in de oude archieven, in ieder geval als het met een verdeler of carburateur is, zouden die gegevens nuttig zijn, veel succes en we zullen proberen je te helpen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #28779 door handmatig-mechanisch
Hoi, laten we afspreken. Ik denk niet dat je nieuwsgierig bent. Goed dat je je vriend helpt. Nou, hier is een diagram van de Z24 uit 1984. Ik hoop dat het helpt.