Zoek MDM

Bulletin

instrumentenpaneel werkt niet caravan 96 3.0

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #28460 door handmatig-mechanisch
Instrumentenpaneel werkt niet Caravan 96 3.0 Geplaatst door manual-mecanica
Hallo,
als u me kunt helpen, de instrumenten van de Caravan uit '96 met een 3.0-motor werken niet. Ze geven alleen de benzine aan, maar de snelheidsmeter en de koelvloeistoftemperatuur niet. Ik heb de temperatuur- en snelheidssensor vervangen, maar het werkte niet. Ik heb de zekering van de richtingaanwijzers gecontroleerd en die is in orde. Ik heb gecontroleerd op slechte contacten en die is in orde. Ik heb het dashboard vervangen, maar dat werkte ook niet. Als u het elektrische schema van het dashboard heeft,
hartelijk dank.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #28478 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Instrumentenpaneel werkt niet op een 96 3.0 Caravan
Het probleem zit waarschijnlijk in de configuratie van je computer. Het overkwam mij specifiek met een Plymouth Freeze (waar Stratus zich bevindt) uit 1996. Nadat we de computer hadden vervangen, werkte geen van de dashboardlampjes meer. Ik heb hem laten nakijken en ze hebben de computer wel geconfigureerd (ik heb geen idee hoe ze dat hebben gedaan), maar HET WERKTE!!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #28490 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Instrumentenpaneel werkt niet op een 96 3.0 Caravan
Ik zal dat eens bekijken, bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #31816 door handmatig-mechanisch
Hoe is het, man? Ik heb net een mechanische handleiding geüpload en ik kijk uit naar de caravantrucks. Je kunt het schema daar bekijken en het is in het Spaans. Als je het vindt, laat me dan weten waar het is, hahahahahaha, ik kan het niet eens vinden.