Zoek MDM

Bulletin

Probleem met Golf Mk III Zojuist gebeld!!!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #28382 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met Golf Mk III Net gebeld!!!
Hallo! Ten eerste, in Costa Rica noemen we ze ook wel duikers... Ik ken de golfduikers niet zo goed, maar de meeste duikers hebben een gaatje waar je een gaatje in kunt prikken en zo de fles leeg kunt laten lopen. Anderen hebben een klein ventiel in het midden dat eruit komt met een paar tikjes op de bel en je de fles leeg kunt laten lopen. Het gebruik van de pers is niet erg prettig, omdat het voelt alsof je hard drukt op iets dat op zijn minst beschadigd raakt... klaar.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #28393 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met Golf Mk III Net gebeld!!!

Alvaro Cruz Cruz schreef: Hallo! Ten eerste, in Costa Rica noemen we ze ook wel duikers... Ik ken de golfers niet in het bijzonder, maar de meeste duikers hebben een gaatje waar je een gaatje in kunt prikken en zo kunt leeglopen, anderen hebben een klein ventiel in het midden dat met een paar tikjes op de bel naar buiten komt en je kunt leeglopen. Het gebruik van de pers is niet erg prettig, omdat het voelt alsof je hard op iets drukt dat op zijn minst beschadigd raakt... klaar.

Ik wist niet dat het door de gaten kwam. Vanochtend startte ik de auto en hij was veel stiller. Ik heb ze eruit gehaald en uitgelijnd en hij was nog stiller. Ik heb ze laten lopen om te kijken of het met de tijd en wat slijtage zou verdwijnen, maar het is niet meer zo luid.;)

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.