Zoek MDM

Bulletin

Zekering van injectiepomp brandt door

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #28250 door handmatig-mechanisch
Ik heb dringend hulp nodig. Ik heb een 1.9 diesel Rodeo en de zekering is doorgebrand. Ik heb alle kabels gecontroleerd en ze zijn in orde. Wat zou het kunnen zijn?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #28254 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Zekering injectiepomp doorgebrand
Als alle kabels in orde zijn en er geen aardlek is waardoor de zekering zou kunnen doorbranden, kan het zijn dat de pomp zelf vastzit. Als dat het geval is, heeft de pomp meer stroom nodig om te werken, waardoor de zekering doorbrandt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #28258 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Zekering injectiepomp doorgebrand
Hallo vriend, een tijdje geleden overkwam mij iets soortgelijks in een Mitsubishi L-200. Ik weet niet of het hetzelfde is of vergelijkbaar met het motorcircuit, maar toen was er een gloeibougie doorgebrand en de binnenste gloeidraad was aan de carrosserie blijven plakken, waardoor deze geaard raakte en de grote zekering die zich vlak bij de accu bevindt, doorsloeg. Als ik me goed herinner, was het ongeveer 80 ampère. Ik hoop dat het helpt. Groeten. Als dat het geval was, zou je de bougies moeten controleren. Ik hoop dat het helpt. Groeten.