Zoek MDM

Bulletin

Astra G nokkenassensor

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #28251 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Nokkenassensor Astra G
Ik zou de code moeten bekijken, want ik heb hem niet opgeschreven. Als de sensor nieuw is en het niet de eerste keer is dat ik een
nieuw onderdeel monteer, en hij is defect, vermoed ik dat het aan de sensor ligt, maar ik heb geen informatie over de waarden die hij zou moeten geven. Het lijkt wel alsof
het signaal wegvalt als hij te warm wordt.
Ik zal het met een andere sensor opnieuw moeten proberen, want ik vertrouw hem niet meer.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #28252 door handmatig-mechanisch
LET GOED OP DE TIJDSINSTELLING VAN DE AUTO. HET PROBLEEM BIJ DEZE AUTO'S ZIT MEESTAL IN HET KRUKASTANDWIEL EN VEROORZAAKT EEN STORING IN DE NOKKENSENSOR.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #28265 door handmatig-mechanisch
Dat klopt helemaal. Ik had hetzelfde probleem met een B15, en dat was dat de distributieriem niet op tijd stond. Het andere probleem is dat hij kleptiming heeft, en jouw code verwijst naar de sensor die de kleptiming regelt. Geef ons de code zodat we kunnen achterhalen wat er mis is.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #28282 door handmatig-mechanisch
Allereerst welkom op het forum, ik hoop dat het nuttig voor je is, ten tweede, alle antwoorden die je hebt gekregen zijn echte mogelijkheden, maar in het geval van de demperpoelie gebeurt het dat de sleutel in het kanaal van de volgas vreet, je moet hem verwijderen om te kijken wat er ook kan gebeuren is dat de afstand tussen de sensor en het stuk dat ertegenover moet staan ​​niet correct is, het moet 0,8 mm zijn als het is geregeld, het andere dat kan gebeuren is dat het materiaal krimpt of uitzet en het signaal verloren gaat, als je de sensor kunt afkoelen met een natte doek of iets dergelijks wanneer de storing optreedt en als het verbetert, is het de sensor