Stuur me de motorcode. Als het AWW is, denk ik dat het probleem waarschijnlijk in je computer zit. Ik heb alles wat je nodig hebt om te controleren of het je gasklephuis, een beschadigde kabel of je computer is. Stuur me een PM met je e-mailadres, zodat ik je de mijne en de gegevens kan sturen. Je kunt me ook op Facebook opzoeken.
facebook.com/JCPineda87
Controleer het volgende: het is de kabelboom van het gasklephuis. Als de spanning goed is, is het computersignaal in orde. Het probleem is dat het van binnenuit doorbrandt. Hier is een voorbeeld. Dit komt veel voor bij AWW-motoren. Daarom is het belangrijk dat u mij vertelt of dit de code is van uw motor. Op basis van het automodel betwijfel ik het ten zeerste. Deze motor is volgens mij alleen in 2001 geproduceerd. Toch is het niet overbodig. Ik kan mij voorstellen dat uw auto Amerikaans is of geïmporteerd. Ik hoop dat ik u kan helpen.
Hier is het voorbeeld van de verbrande computer:
Laten we niet meteen een oordeel vellen, maar het is belangrijk dat u de motorcode kent, zodat we u de volledige informatie kunnen sturen...