Zoek MDM

Bulletin

2002 Beetle Turbo 1-8 accelereert niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #28198 door handmatig-mechanisch
2002 Beetle Turbo 1-8 accelereert niet Geplaatst door manual-mecanica
Ik heb een probleem met een gebrek aan acceleratie. Ik heb de scanner al laten draaien en die gaf een fout aan in het gasklephuis. Het gasklephuis is toen vervangen. De scanner registreerde geen foutcodes meer, maar op het dashboard bleef het PCM-lampje branden. Kan iemand mij helpen of mij het schema sturen of de weerstanden die ik moet controleren in het gaspedaal richting het gasklephuis?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #28207 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: 2002 Beetle Turbo 1-8 accelereert niet
Het lampje dat bleef branden is de EPC, niet de PCM, of vergis ik me? Is je auto automaat? AWW-motor? Controleer het en laat het me weten, want ik ben er bijna zeker van dat het probleem bij de computer ligt. Maar laten we niet op de zaken vooruitlopen, maar als je motor AWW is, denk ik dat dat je probleem is. Trouwens, uit welk land kom je? Mexico, waar?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #28218 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: 2002 Beetle Turbo 1-8 accelereert niet
Als het de EPC-focus is en de auto automaat is, schrijf ik vanuit Mexico-Stad (DF), bedankt

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #28224 door handmatig-mechanisch
Stuur me de motorcode. Als het AWW is, denk ik dat het probleem waarschijnlijk in je computer zit. Ik heb alles wat je nodig hebt om te controleren of het je gasklephuis, een beschadigde kabel of je computer is. Stuur me een PM met je e-mailadres, zodat ik je de mijne en de gegevens kan sturen. Je kunt me ook op Facebook opzoeken. facebook.com/JCPineda87

Controleer het volgende: het is de kabelboom van het gasklephuis. Als de spanning goed is, is het computersignaal in orde. Het probleem is dat het van binnenuit doorbrandt. Hier is een voorbeeld. Dit komt veel voor bij AWW-motoren. Daarom is het belangrijk dat u mij vertelt of dit de code is van uw motor. Op basis van het automodel betwijfel ik het ten zeerste. Deze motor is volgens mij alleen in 2001 geproduceerd. Toch is het niet overbodig. Ik kan mij voorstellen dat uw auto Amerikaans is of geïmporteerd. Ik hoop dat ik u kan helpen.

Hier is het voorbeeld van de verbrande computer:

Laten we niet meteen een oordeel vellen, maar het is belangrijk dat u de motorcode kent, zodat we u de volledige informatie kunnen sturen...;)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #28230 door handmatig-mechanisch
Goedemorgen, bedankt voor de hulp, het was erg nuttig.
Ik vraag me af waar ik de motorcode kan vinden. Het is een Amerikaanse auto. Bedankt.