Zoek MDM

Bulletin

Stratus 2000 Mexicaanse Cascabelea

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #2829 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Stratus 2000 Mexican Cascabelea
Hier in Torreón zijn er een paar winkels genaamd Auto Zone, waar ik brandstofvloeistoffen heb gekocht die volgens mij octaanboosters heten. Ze adviseerden me ook om een kleppenreiniger in de tank te gieten, maar het geratel verdween niet, ondanks dat ik de instructies letterlijk opvolgde. Het is vermeldenswaard dat ik altijd premium benzine heb gebruikt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #2834 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Stratus 2000 Mexican Cascabelea
Ik zie dat u bijna alles aan uw voertuig hebt gedaan en voordat u hem naar een tovenaar brengt om hem te laten reinigen, kunt u mij vertellen of het ratelen optreedt bij stationair draaien of accelereren, of op heuvels of bij kruissnelheid. Dit kan namelijk worden veroorzaakt door een lage druk in de oliepomp. De klopsensor of detonatiesensor raakt zelden beschadigd en het gevolg van deze schade is retro-explosies, waardoor het voertuig niet meer reageert. De schade aan deze sensor is bijna duidelijk, omdat deze meestal beschadigd raakt doordat hij in contact komt met olielekken en scheurt of breekt, waarna de schade aan de sensor begint. Kunt u mij vertellen onder welke omstandigheden het ratelen optreedt?

Mexico
, 18 april 2008

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #2836 door handmatig-mechanisch
Ik denk dat die vraag cruciaal is en natuurlijk ga ik hem beantwoorden. Het blijkt dat, zoals ik al eerder zei, het kloppen optreedt zodra de motor de helft van de temperatuur van de indicator heeft bereikt. Volgens de elektrische installatie is dat normaal. Als ik niet plotseling accelereer, dat wil zeggen als ik de snelheid beetje bij beetje verhoog, dan klopt het niet. Maar als ik snel wil accelereren, bijvoorbeeld als ik in een bocht sta en snel een weg wil oversteken waar ik geen voorrang heb, dan klopt het wel. Om precies te zijn wanneer ik van nul naar 30 of 40 km ga binnen een straal van 15 meter. Ik hoop dat deze informatie u helpt en dat u mij kunt helpen. Ik zou het zeer op prijs stellen.

Groeten allemaal en bedankt voor uw antwoorden.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden - 17 jaar en 3 maanden geleden #2853 door handmatig-mechanisch
HALLO, HOE GAAT HET? Hoe lang is het geleden dat je de thermostaat hebt vervangen? Kun je een test doen? Verwijder de thermostaat, monteer hem weer, vul hem met water, verwijder de waterafvoerslang van de radiator en start de auto om te kijken of er met kracht water uit komt (dit is om de waterpomp te controleren). Als het goed is, wordt alles normaal ingeschakeld en kun je er een dag of twee zonder thermostaat mee rijden als test. Als de storing aanhoudt, komt het niet door oververhitting. Als het probleem zichzelf herstelt, plaats dan een nieuwe thermostaat. "Bij mij is het oververhitting." Wees voorzichtig met de radiatordop, het is bijna gek, veel mensen met zoiets verliezen na verloop van tijd de specificaties. MOED: "MACHINES ZIJN GEMAAKT DOOR EN VOOR DE MENS."

DE TEST IS ALS DE MOTOR KOUD IS HEEEEEE.
Laatst bewerkt: 17 jaar 3 maanden geleden door .