Zoek MDM

Bulletin

problemen met mijn auto

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #28076 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen met mijn auto
Alexa, goedemorgen, controleer de stroomsterkte. Dit overkwam me onlangs met een Sentra uit 2003, en het was de dynamo die steeds aan en uit ging. Ik heb ook eerder een Pontiac gehad, hoewel ik toen door puur geluk de storing vond. Het was een klein kabeltje dat opspeelde. Succes...

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #28079 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen met mijn auto
wolfmechanics heeft misschien gelijk. Mogelijk hebt u te maken met een van die storingen waarbij niet één enkele factor een rol speelt. Bougiestoringen treden meestal op bij hoge snelheden. Wanneer u accelereert, zegt u dat uw auto afslaat, dus dat wijst op de distributie. Terugslag duidt ook op een vertraagde timing, omdat dit een teken is dat er brandstof in het uitlaatspruitstuk verbrandt en niet in de verbrandingskamers. Het kan ook te veel brandstof zijn. Als u de distributieriem, spanner, enz. al een tijdje niet hebt vervangen, vervang deze dan en controleer tegelijkertijd de injectoren. Als uw tank niet te versleten is, gebruik dan eerst een additief. De bougies kunnen aangeven of er te veel brandstof in zit.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.