Zoek MDM

Bulletin

Caliber 2009 schakelt niet in Help!!!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #27908 door handmatig-mechanisch
Caliber 2009 gaat niet aan! HELP! Geplaatst door manual-mecanica
Hallo bloggervrienden uit Peru. Ik heb een Dodge Caliber SE waarvan de drijfstang is gebroken. Ik heb hem al vervangen, maar nu start hij helemaal niet meer. Er is geen vonk! Nadat ze de motor weer in elkaar hebben gezet, licht het dashboard wel op, maar het lijkt alsof er een soort alarm of ontstekingsblokkering op zit, maar ik ben gewoon overweldigd! Bedankt voor jullie hulp.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #27910 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: caliber 2009 GAAT NIET AAN HELP!!!
Allereerst, wanhoop niet, Dodge is altijd zo, het zijn erg goede auto's en behoren tot de makkelijkst te repareren. Ik raad je aan om de foutcodes te verwijderen en vervolgens wat graafwerk te verrichten om ze te verwijderen. Als dat niet werkt, controleer dan of de kabelbomen goed zijn aangesloten, want met een ontbrekende pin werkt het niet meer. Reinig ze ook met een licht oplosmiddel, want als je ze naar de garage brengt, komt er vet op terecht. Naast het controleren van de bobines of de bobine, al naar gelang het geval, hoop ik dat de suggesties je van dienst zijn en wanhoop niet. Je zult snel weer plezier hebben van je auto, dus blijf er goed voor zorgen, stop niet met onderhoud en doei.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #27949 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: caliber 2009 GAAT NIET AAN HELP!!!
Bedankt, ik ga nu met de werkplaatsmanager praten en dan zien we wel hoe het gaat.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #28064 door handmatig-mechanisch
Het is inderdaad weer ontdekt en er is gecontroleerd of er sensoren ontbraken om verbinding te maken, bedankt voor alles, daarnaast is de vreemde oorzaak van de breuk van de drijfstang gecontroleerd (het is uit 2009!!) blijkbaar is de oliepomp defect aangezien deze de helft van de olie naar de drijfstangen stuurt die hij zou moeten sturen, daarom ging het kapot toen ik 's ochtends koud (en zonder veel smering) met mijn vrachtwagen op pad ging. Ik ga hem repareren en verkopen, er is geen andere, .. geen vrachtwagens meer. Ik vind de Peugeot 407 leuk, maar ik heb wat problemen gelezen met de kosten van reserveonderdelen... nou, ik zal het op de blog melden!!!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #28111 door handmatig-mechanisch
Je kunt beter een Hyundai kopen, maar wat is een Peugeot? Die blokkeren, de BSI hapert, het is een probleem.