Zoek MDM

Bulletin

connector en relais voor dubbele dieselpomp P306 HDI

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #27753 door handmatig-mechanisch
P306 HDI dieselpomp dubbele connector en relais Geplaatst door manual-mecanica
De auto begon problemen te geven. Soms hoorde ik de brandstofpomp niet, waardoor hij niet startte. Ik heb het dubbele relais dat de brandstofpomp voedt, achter de regeleenheid, verwijderd en weer in elkaar gezet. De auto startte. Ik heb er een paar weken mee gereden totdat hij weer uitviel. Ik heb de rode stopknop voor het geval de auto over de kop slaat, voor de zekerheid. Ik denk dat ik de kabelboom die langs het relais loopt moet vervangen, maar ik weet niet precies waar die loopt. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt. Ik voeg een foto bij van het relais en de connector waar ik het over heb.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #27764 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: P306 HDI dubbele dieselpompconnector en relais
Hallo, controleer het zekeringcompartiment om te zien of er roest of oververhitting is... Met vriendelijke groet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #27780 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: P306 HDI dubbele dieselpompconnector en relais
Ik begrijp de vraag niet helemaal. Wil je de kabels zonder connector aansluiten? Of wil je de connector op een andere tak aansluiten?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #27781 door handmatig-mechanisch
Ik wil het relais en de kabelboom vervangen die op de foto doorgesneden is, want wat ook kapot is, is de relaisconnector. Ik wil graag weten waar die draden naartoe gaan. Of ze op een andere connector zijn aangesloten of dat ze rechtstreeks naar de pomp en andere componenten gaan die het relais aanstuurt. Bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #27791 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik heb hetzelfde probleem (Peugeot 306 HDI). De auto stopt plotseling, waar ik ook ga, en dat geeft me een onveilig gevoel. Ik heb de hogedrukpomp vervangen omdat ik dacht dat het aan de pomp lag, maar dat is niet zo en hij blijft maar stoppen. Het is een volledig elektrisch defect.