Zoek MDM

Bulletin

Overmatig brandstofverbruik in Fox Cross

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #27521 door handmatig-mechanisch
Overmatig brandstofverbruik in Fox Cross Gepubliceerd door manual-mecanica
Het probleem is dat hij prima lijkt te werken, maar plotseling een lichte schok geeft en de scanner geen codes meer weergeeft. Het overmatige brandstofverbruik was er plotseling. Als iemand me kan vertellen waar de storing zou kunnen zitten, alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #27523 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Overmatig brandstofverbruik op de Fox Cross
Vriend, het is me al eens overkomen, en dat kleine autootje was een worsteling, en het is onvergetelijk. Het komt allemaal door de temperatuursensor, want de ECM registreert de storing niet. Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #27526 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Overmatig brandstofverbruik op de Fox Cross
Controleer natuurlijk de temperatuursensor, maar ik weet niet meer of die een MAP of MAF heeft. Als er een MAF is, controleer dan of de huls niet gescheurd is, want die zuigt lucht van buitenaf aan en werkt dan niet goed.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #31383 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik heb een Crossfox uit 2011. Ik heb er een week geleden 40 liter in gegooid en hij is alweer leeg! Ik heb pas 260 km gereden. Met volledige airconditioning is hij prima, maar ik vind het verbruik aan de hoge kant. Weet u waar ik hem kan laten nakijken? Hoe heeft u dit probleem opgelost? Met vriendelijke groet en alvast bedankt!