Zoek MDM

Bulletin

2008 Liberty Low Ez en Traction Control Lights

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #27966 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: 2008 Liberty tractiecontrole en lage esp-lampjes
Goedemiddag, download de Liberty-handleiding die beschikbaar is op onze website. Het is een goede handleiding die u veel zal helpen. Ga naar de pagina over KJ-transmissie en lees van pagina 15 tot en met 44. Alles zal duidelijk zijn. Ik denk dat het de sensor linksachter is. Voer de tests uit die in de handleiding staan. Veel succes.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #27967 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: 2008 Liberty tractiecontrole en lage esp-lampjes
Goedemiddag, download alstublieft de Liberty-handleiding die beschikbaar is op onze website. Het is een goede handleiding die u veel zal helpen. Ga naar de pagina over de KJ-transmissie en lees van pagina 15 tot en met 44. Alles zal duidelijk zijn. Ik geloof dat ik begrijp dat het de sensor linksachter is. Voer de tests uit die in de handleiding staan.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #28566 door handmatig-mechanisch
Run-run, bedankt voor het advies, maar in die handleiding staat niet hoe je hem moet resetten. Dat is mijn probleem. Bedankt, ik zal de handleiding in ieder geval raadplegen.