Zoek MDM

Bulletin

2008 Liberty Low Ez en Traction Control Lights

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden - 13 jaar en 9 maanden geleden #27363 door handmatig-mechanisch
Ik heb een Jeep Liberty uit 2008. De lampjes van ESP-BA en tractiecontrole branden permanent. Ik heb alle storingen gereset met een scanner: wieluitlijning, bandenspanning, stuurwieluitlijning, enz., en de lampjes blijven branden. Als iemand me met dit probleem kan helpen, alvast bedankt.
Laatst bewerkt: 13 jaar 9 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #27385 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: 2008 Liberty tractiecontrole en lage esp-lampjes
Je zegt niet welk probleem de diagnosemachine geeft, het gaat niet alleen om het resetten van het systeem. Ik denk dat je verder moet gaan en het systeem moet controleren aan de hand van wat de machine je vertelt. Het lijkt me echter wel handig om de ESP en het stuursysteem van de auto opnieuw af te stellen. Probeer beide accupolen los te koppelen en te overbruggen. ZODRA DEZE LOSGEKOPPELD ZIJN, sluit je de accupolen weer aan om te kijken of het systeem vanzelf opnieuw opstart.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #27394 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: 2008 Liberty tractiecontrole en lage esp-lampjes
Bedankt voor je reactie. De code die verschijnt is C1090. Ik heb gedaan wat je aanraadde met de accupolen, en na 10 seconden verschenen de twee lampjes weer. Ik heb zowel de banden als de besturing uitgelijnd, maar niets. Als je nog andere ideeën hebt, laat het me dan weten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #27411 door handmatig-mechanisch
Als ik me goed herinner, zeg ik dit omdat ik het beter moet opzoeken. Ik denk dat de code een fatale fout bevat vanwege te veel parameters, maar ik zal het voor de zekerheid uitzoeken en je vertellen wat het is. Ik meen me echter te herinneren dat het een sensor is die aan het overlijden is.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #27965 door handmatig-mechanisch
Goedemiddag, download de Liberty-handleiding, die beschikbaar is op onze website. Het is een goede handleiding die u veel zal helpen. Ga naar de pagina over KJ-transmissie en lees van pagina 15 tot en met 44. Alles zal duidelijk zijn. Ik denk dat het de sensor linksachter is. Voer de tests uit die in de handleiding staan. Veel succes.