Zoek MDM

Bulletin

motorproblemen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 week geleden #27333 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Motorproblemen
Controleer de bobine of probeer er een. Ik had een Euco Espor en die had dat soort storing en het was de bobine!!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 week geleden #27338 door handmatig-mechanisch
Vriend, ik heb de kabels en de bougie al vervangen en het blijft hetzelfde, maar het lijkt erop dat injector nummer één niet werkt. Ik koppel hem los en sluit hem opnieuw aan. Het lijkt erop dat hij niet stuurt, maar ik koppel injector nummer 2 los en hij begint te falen, meer zoals bij injector nummer 3 en 4. Eén is de enige die niet stuurt, maar het is ook niet de injector. Ik heb het met een andere geprobeerd om te zien en het blijft hetzelfde. En zoals u zegt, waar zit de zekering die u noemt, want ik heb hem naar drie plekken gebracht en ze vertellen me hetzelfde als waar de connector naartoe gaat: hij stuurt geen signaal naar de scanner.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 week geleden #27372 door handmatig-mechanisch
Vriend, probeer eens een diode aan te sluiten op de connector van de injector om te kijken of die knippert. Als hij permanent aan of uit blijft, blokkeert de injector dan niet. Als dat zo blijft, maak dan een brug in de massakabel van de injector met de massa van nummer 4 om te zien hoe het werkt. Let op: de leds branden maar in één richting, dat wil zeggen, ze hebben een plus- en minpool. Het maakt niet uit hoe je ze aansluit. Het is mij overkomen in een Ford Fiesta dat het signaal verzadigd was.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 week geleden #27402 door handmatig-mechanisch
Uw probleem kan mechanisch zijn. Breng de auto naar een monteur zodat hij lucht in de motor kan spuiten met de juiste druk, afhankelijk van de ontstekingsvolgorde, en in het bovenste dode punt, tijdens de compressiefase, met een druk van ongeveer 100 psi. Hij zal ook controleren op interne lekkages. Uw monteur zal u de resultaten geven. Als er lekkages zijn door kleppen, moet u de motor openen om deze te repareren. Als er geen afwijkingen zijn, moet hij de motor controleren met een vacuümmeter om inlaatlucht, klepschade, enz. op te sporen. Met deze twee tests kunt u vaststellen wat er met de motor aan de hand is. Het is als het uitvoeren van een grondige diagnose van de motor. Ik hoop dat deze informatie nuttig voor u is.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 week geleden #27403 door handmatig-mechanisch
Vriend, ik heb het al geprobeerd met de tester, hij gaat aan en uit, en het werkt prima. Zou het kunnen dat ik hier de video van de storing niet kan plaatsen, zodat ze het kunnen controleren? Ik ben ermee naar de monteur geweest en hij geeft me geen antwoord. Hij heeft geen idee wat de storing zou kunnen zijn, het is niet altijd zo, soms verdwijnt het.