Zoek MDM

Bulletin

mijn motorfiets stikt

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #26981 door handmatig-mechanisch
Mijn motorfiets slaat af .
Ik heb een 125cc scooter, die het uitstekend deed. Ik bracht hem naar de garage voor een keuring, olieverversing, enzovoort, en ze vertelden me dat ze ook het luchtfilter hadden vervangen.
Ik bracht hem na de keuring terug, maar de volgende dag, na 5 km gereden te hebben, begon de motor te stikken, viel hij stil en viel hij uiteindelijk helemaal stil, waardoor ik hem niet meer kon starten. Zou het de carburateur kunnen zijn? Heeft het vervangen van het luchtfilter hier iets mee te maken?
Bedankt!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #27041 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mijn motorfiets slaat af
Hallo, ik wilde vragen of de motor uitvalt als de motor warm is, en als je hem daarna laat afkoelen, start hij dan? In dat geval zou het een Vovina-probleem zijn. De makkelijkste test is om het filter te verwijderen en te kijken of het werkt. Houd er rekening mee dat als je het filter verwijdert, de motor niet goed zal lopen omdat er te veel lucht in zit, maar dat hij niet hoeft te falen. Succes, ik hoop dat je je probleem kunt oplossen. Knuffels.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #27042 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mijn motorfiets slaat af
Bedankt!! Ik zal ernaar kijken, maar hij startte niet als hij koud was. Ik weet niet of er vuil of water in de carburateur zit...