Zoek MDM

Bulletin

OLIELEKKING

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #26967 door handmatig-mechanisch
OLIELEKKING Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik deel mijn probleem in de hoop dat iemand kan helpen. Ik heb een R-stationwagen die olie lekt uit de achterste krukaskeerring. Nadat ik de motor heb gereviseerd, heb ik de keerring drie keer vervangen, maar het probleem blijft bestaan. Het lek verschijnt meteen en ik kan nog steeds niet achterhalen wat er aan de hand is. Als iemand kan helpen, zou ik dat zeer op prijs stellen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #26970 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp Re: OLIELEKKING
Hallo vriend, voor zover ik kan zien heb je de pakking flink vervangen en die gaat niet lang mee. Nou, de volgende reden is dat er speling zit in de volgas. Daarom gaat de pakking niet lang mee. Je moet de motor laten zakken en de lagers controleren. Eén ervan moet versleten zijn en dat gebeurt elke keer dat je start. Of het nu synchroon of automatisch is, de volgas heeft elke keer dat je ermee op snelheid rijdt speling. Ik hoop dat mijn hulp je helpt. Als je meer informatie wilt, bekijk dan mijn profiel als je uit Venezuela komt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #26972 door handmatig-mechanisch
Ja, ik heb het zeker al vaak aangepast en het is iets abnormaals met betrekking tot je antwoord. De motor is recent gerepareerd en we gaan ervan uit dat er geen problemen zijn met de carrosserie of de basis. Bovendien voelen we geen kloppen als de motor draait. Hoewel ik denk dat wat je zegt heel logisch is, aangezien ik geen andere verklaring kan vinden, denk ik dat ik de motor weer moet laten zakken en moet controleren wat je zegt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #26975 door handmatig-mechanisch
Als het je nooit klinkt omdat het spel dat doet, is het toevallig, dat wil zeggen, je zult zien dat de volger binnenkomt en vertrekt wanneer je hem verlaagt, controleer of het spel horizontaal is, controleer of het zich zo achter de volger moet bevinden, ik leg je zo uit dat de doos hem niet zoals de danper moet plaatsen, maar hem moet verlagen en de middelste bank daar of een van de zijkanten wordt opgegeten en je ziet het niet goed

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #26976 door handmatig-mechanisch
Als ik begrijp wat je bedoelt, ga ik het bekijken. Nadat ik het werk heb gedaan, zal ik je vertellen wat we hebben gezien. Heel erg bedankt.