Zoek MDM

Bulletin

Renault Modus achterremlichten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 3 weken geleden - 14 jaar 3 weken geleden #26807 door handmatig-mechanisch
Achterremlichten van de Renault Modus. Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik heb een Renault Modus uit 2005. Mijn probleem is dat het derde remlicht kapot is en niet meer werkt. De twee onderste remlichten blijven de hele dag geblokkeerd, ook als ik de koplampen en de achterlichten aanzet, zodat ik zichtbaar ben. Het is me al eerder overkomen, maar ik weet niet wat mijn oom heeft aangeraakt vanwege de pedalen die hij al gebruikte. Hij heeft me echter niet verteld wat het was en ik kan hem niet meer om advies vragen. Kortom
, niemand weet of ik rem of niet, want de achterlichten staan ​​altijd uit totdat ik de positielichten of het dimlicht aanzet. Het is

me ook overkomen, het is al een paar dagen geleden dat hij niet altijd in de eerste versnelling startte en de linker voorruit is erg geblokkeerd. Als je me antwoorden geeft, zou dat geweldig zijn. DANK U WEL.
Laatst bewerkt: 14 jaar 3 weken geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 3 weken geleden #26808 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Renault Modus achterremlichten.
Hallo rayuh, de meeste voertuigen gebruiken een "knop" die normaal gesproken gesloten is, dat wil zeggen dat deze contact maakt wanneer deze niet is ingedrukt (het tegenovergestelde van een normale knop die wordt geactiveerd wanneer deze wordt ingedrukt). Deze bevindt zich in de buurt van het rempedaal en maakt mechanisch contact. Deze heeft normaal gesproken een afstelmoer om de contactafstand af te stellen. Het gebeurt vaak dat deze losraakt en van het pedaal af beweegt, waardoor deze geactiveerd blijft (alsof u op de rem trapt). Controleer dat en vertel het ons. Wat betreft het starten bij de eerste poging zijn er een aantal dingen die u moet weten. Als de auto koud is of onlangs is uitgeschakeld, welk motormodel heeft u?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 3 weken geleden #26809 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Renault Modus achterremlichten.
Bedankt! Ik ga er morgen naar kijken, maat! Het is een 1.4 100 pk 16v benzinemotor. Ik vraag me af of het starten komt door het hoge lichtverbruik van de verlichting die constant aan staat. Wat het raammechanisme betreft, ik heb het laten repareren voor € 315 en het is nog steeds hetzelfde als een jaar geleden. Ik zal eens kijken of het los zit of zo.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 3 weken geleden #26823 door handmatig-mechanisch
Alle voertuigen hebben een rempedaal, waar het rempedaal zich bovenaan bevindt, waar de cilinder van de aandrijving zit. Deze is gemakkelijk te vervangen en gaat vaak kapot bij Franse auto's.