Zoek MDM

Bulletin

Ik weet niet welke zekering er is doorgebrand, maar ik heb wel een foto.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #26803 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik heb een Nissan Sentra 1.8 handgeschakelde auto uit 2004. Een zekering die de startmotor of iets dergelijks van stroom voorziet, is doorgebrand. Als ik het contact aanzet, probeert de motor te starten, maar dat lukt pas als de accu geen stroom meer levert. Ik heb in de zekeringkast gekeken en zag een "doorgebrande" zekering. Weet iemand hoe die heet? Ik stuur je nu een foto.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #26822 door handmatig-mechanisch
De foto's zijn een beetje moeilijk te zien, haha, maar het lijkt mij dat het degene is die de stroom naar het geweer levert, dat wil zeggen, degene die de stroom naar het geweer levert. Maak een brug met een kabel zodat je hem kunt testen en dan kunt kopen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #26826 door handmatig-mechanisch
Ja. Heel erg bedankt... Ik heb gisteravond de oplossing gevonden... het was een 100A-zekering... het kostte me 2 dollar. Bedankt...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
7 jaar en 4 maanden geleden #53012 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Ik weet niet welke zekering is doorgebrand, maar ik heb wel een foto.
De zekering wordt de hoofdzekering genoemd, omdat het de belangrijkste 100A-zekering is die de hele auto van stroom voorziet. (Vervang hem.) Sluit hem niet kort, want een kortsluiting in het systeem kan het elektrische systeem doorbranden en, zonder overdrijven, zelfs de auto in brand steken.
Veel succes met je werk.