Zoek MDM

Bulletin

balanceerbladen in de motorverdeling

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #26443 door handmatig-mechanisch
Balanceerbladen in de motordistributie Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik wil graag weten wat de functie is van de balansbladen (ik weet niet of dat de specifieke naam is) in de motorverdeling van de Hyundai Galloper uit 1992 en waarom ze altijd van de auto verwijderd worden. Als u mij een gedetailleerder antwoord zou kunnen geven, zou ik dat op prijs stellen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #26448 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp Re: Balanceerbladen in motortiming
Hoi Ta, voor zover ik kan zien, doel je op de balansas van de H100-motor. Deze heeft, naast de distributieriem, nog een kortere die het krukastandwiel, de balansas en een vast tandwiel bedekt. ​​Helaas is er geen ingewikkeld antwoord, aangezien deze alleen dient om motortrillingen bij hoge toerentallen te compenseren, waardoor het niet uitmaakt of er een riem of niet op zit. Hoe dan ook, het is een ratelende motor;:woohoo: deze motor is van het merk Mitsubishi en wordt in talloze voertuigen van andere merken gebruikt. Ik hoop dat ik je geholpen heb.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #26454 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp Re: Balanceerbladen in motortiming
De compensator dient alleen voor trillingen. Het is goed dat hij er is voor de levensduur van de motor, maar meer ook niet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #26487 door handmatig-mechanisch
De reden dat ze het weghalen is omdat als het kapot gaat, ze de distributeur aanvallen met de gebruikelijke schade... dus... de hond is dood, de hondsdolheid is dood...
Ik haal het niet weg... ik vervang het... klaar.