Zoek MDM

Bulletin

Mijn Renault Express stoot witte rook uit.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #26081 door handmatig-mechanisch
Hoi, ik val je weer lastig. Ik heb de motor van de Renault Express in elkaar gezet en nu heb ik hem gestart en er komt witte rook uit. Ik weet niet meer of dat komt doordat de pomp te laat of te vroeg is. Kun je me helpen? Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #26082 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mijn Renault Express stoot witte rook uit.
Welke reparaties heb je uitgevoerd? Het is mogelijk dat er witte rook uit de motor komt als hij niet sneller start dan de eerste keer. Als het probleem zich herhaalt, is er een probleem. De klepsteelafdichtingen moeten mogelijk vervangen worden! De brandstof en olie kunnen zich door de zuigerveren mengen. Wat is er eerder met de motor gebeurd?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #26091 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mijn Renault Express stoot witte rook uit.
DE PAKKING WAS GEBROKEN. IK HEB HET DEKSEL VERWIJDERD EN DE VOORKAMERS ZIJN GEBARSTEN. IK HEB HET DEKSEL VAN DE KLEPGELEIDER LATEN VERVANGEN. EEN NIEUWE KLEP. VLAKKE ZITTING. IK HEB DE AXIALE METALEN RING EN DE OLIEPOMP VERVANGEN. MAAR IK HEB HET WERKT EN HET KLINKT ERGER DAN EERDER. VEEL KLEPGELUID EN HET REGELT NIET.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #26096 door handmatig-mechanisch
Hallo Gustavo: Als je Renault hydraulische klepstoters heeft, zullen deze bij de eerste start ontladen zijn en hoor je kleppengeluiden, rook en een beetje haperen, totdat de klepstoters weer gevuld zijn. Sluit indien mogelijk een oliedrukmeter aan en laat de motor een paar minuten draaien om te zien of de motor weer normaal loopt. Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #26098 door handmatig-mechanisch
HET GEBEURT DAT HIJ GEEN STEMMERS HEEFT, HIJ HEEFT PASTIYA'S,