Bedankt Marinez voor je antwoord, ja, de versnellingsbak is hetzelfde en de transmissie zou dat ook kunnen zijn. Kijk, als ik de auto op de standaard zet met de tractie omhoog, start ik de auto en beginnen de aandrijfwielen te draaien, maar als ik het koppelingspedaal intrap, stoppen de wielen. Ik denk dus dat er twee dingen kunnen zijn: de koppeling of de versnellingsbak waardoor het misging. (Ik heb een test gedaan om erachter te komen wat het was, maar ik weet het nog steeds niet zeker).
-- IK ZET DE AUTO OP DE VLOER, START, TREK OP DE KOPPELING, SCHAKEL HEM IN, LAAT DE KOPPELING LOS EN HIJ SLAAT NIET AF...
OOK HEB IK HET PEDAAL HEEL HOOG GEZET, DUS HET STARTPUNT WAS HEEL HOOG VOORDAT HET IETS LATER WAS. Daarom zeg ik dat ik in een zee van twijfels zit. Als ze me hebben opgelicht met de versnellingsbak, want die van mij was al beschadigd toen je hem in zijn achteruit zette, klonk hij als rommel JIJJJJJIJI, nou, ik weet niet wat ik ervan moet denken. Laten we eens kijken of je die twijfel voor me kunt oplossen of me op zijn minst op het juiste pad kunt leiden JIJJIJJJIJIJI