Zoek MDM

Bulletin

het niet versnellen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #26009 door handmatig-mechanisch
Niet versnellen Geplaatst door manual-mecanica
Mijn probleem begon een maand geleden toen de auto stationair begon te draaien en naar verbrande benzine rook. De monteur vertelde me dat het probleem bij de regelaar zat die meer benzine dan normaal binnenliet. Gisteren begon mijn auto te haperen bij het accelereren en het werd onmogelijk om het stationair toerental te handhaven, dus ging ik naar een andere autodealer en die vertelde me dat de pomp kapot was. Wat zou de normale druk van de pomp moeten zijn sinds vandaag? Ik ga ermee naar de tester om de slijtage te bevestigen. Het is een Eclipse uit '92, 2.0 motor

, wees voorzichtig! De injectoren zijn 4 maanden geleden schoongemaakt en het brandstoffilter is vervangen. Toen ging de accu kapot en heb ik deze erin gezet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #26011 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: versnelling mislukt
HALLO, IETS ALS DIT IS OOK MET MIJN TRAILBLAZER GEBEURD. IK HEB DE SELEEN VAN DE EMISSIEREGULATOR VERVANGEN DIE NAAST DE BENZINETANK ZIT. IK WEET NIET OF DIT JE KAN HELPEN. KIJK OF DIT ER IS. JE KUNT HET OOK SCHOONMAKEN. IK HEB HET SCHOONGEMAAKT EN VERBETERD. DAARNA HEB IK HET VERVANGEN VOOR EEN NIEUWE EN HET STATIONAIR LOOPPROBLEEM WAS OPGELOST. GROETEN

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #26031 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: versnelling mislukt
Hallo, ik zal het stap voor stap uitleggen. Controleer eerst de lambdasonde, kijk of er spanning op staat en of hij constant oscilleert.

Controleer vervolgens de IAC-klep. Deze regelt koude starts en, bij sommige modellen zoals Nissan en Opel, zeer plotselinge vertragingen.

Controleer ook de TPC; die kan defect zijn.

Controleer ook de motortemperatuursensor. Deze kan al defect zijn en de ECU vertellen dat de auto te koud is, waardoor er meer benzine wordt ingespoten en de auto kan stikken.

Ik hoop dat dit helpt.