Zoek MDM

Bulletin

volkswagen gol g3 sport 1.0 2001 accelereert

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden - 13 jaar en 11 maanden geleden #25722 door handmatig-mechanisch
Volkswagen Gol G3 Sport 1.0 2001 accelereert. Geplaatst door manual-mecanica
Hallo,
ik ben onlangs lid geworden van dit forum. Ik heb hulp en ervaring nodig. Ik heb een Volkswagen Gol G3 Sport 1.0 uit 2001, perfect, maar een paar weken geleden begon hij abrupt te accelereren, plotseling tussen de 1000 en 2000 toeren. Ze zeggen dat dit een veelvoorkomend probleem is bij Gols. Ik heb dit onderdeel, dat ik op de afbeelding laat zien, laten reinigen, maar het bleef hetzelfde.

Ik zal uw opmerkingen in acht nemen. Dank u wel.
Laatst bewerkt: 13 jaar 11 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #25732 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Volkswagen Gol G3 Sport 1.0 2001 accelereert
En de foto, vriend? Ik denk dat het de IAC-klep is. Nu accelereert hij tijdens het rijden. De acceleratie varieert alleen bij stationair draaien. Kun je wat specifieker zijn?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #25749 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Volkswagen Gol G3 Sport 1.0 2001 accelereert
Hallo
Kikemec en bedankt voor je reactie. Ik heb de foto van mijn kleine juweeltje geüpload... hij accelereert om te starten, maar als je loopt en stopt bij het afslaan of bij een stoplicht, accelereert hij weer tussen de 1000 en 2000 toeren.

Groeten

Crugoxxx

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #25762 door handmatig-mechanisch
Oké, zonder motorbelasting accelereert hij vanzelf. Controleer eerst het waterpeil en controleer vervolgens of er geen valse luchtinlaten zijn. De motor accelereert alleen maar of, als je hem stationair laat draaien, oscilleert hij op en neer in toeren. Als hij alleen maar accelereert, kun je problemen krijgen met de regeling van je IAC-klep.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34468 door handmatig-mechanisch
Hallo:

Deze storing komt veel voor bij de Gol en wordt veroorzaakt door de TPS. Controleer of de gasklep niet vuil is. Als het de TPS is, kost de originele $ 120.000 Chileense dollar. Ik hoop dat de informatie nuttig voor u is. Tot ziens.