Zoek MDM

Bulletin

Mijn vrachtwagen slaat af, het is geen benzinepomp.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25606 door handmatig-mechanisch
Mijn vrachtwagen slaat af, het is niet de benzinepomp. Gepubliceerd door manual-mecanica
Mijn vrachtwagen slaat af tijdens het rijden. Ik heb de brandstofpomp al vervangen. Hij slaat pas aan als ik de schakelaar voor de 3e of 4e keer omdraai. Hij start wel, maar slaat daarna niet aan, alsof hij geen brandstof inspuit. De pomp heb ik al vervangen. Wat zou het kunnen zijn?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #25609 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mijn vrachtwagen slaat af, het ligt niet aan de benzinepomp.
Hallo, hoe gaat het? Geef het model en de motor van de truck door, dan kijken we wat het zou kunnen zijn. Bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #25618 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mijn vrachtwagen slaat af, het ligt niet aan de benzinepomp.
Villager 1999 model 3.3 motor

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #25619 door handmatig-mechanisch
Hallo, bij dit soort storingen is het eerste wat u moet doen het voertuig scannen om te controleren of er foutcodes geregistreerd staan. Dat is gemakkelijk met uw auto uit 1999, omdat deze voldoet aan de OBD II-voorschriften. Het is ook belangrijk om de brandstofdruk te controleren. Een defecte drukregelaar kan een draaiende motor uitschakelen, net als een verstopt brandstoffilter. Controleer deze punten en laat het ons weten. Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #25621 door handmatig-mechanisch
Controleer ook of hij start nadat hij stopt, hoeveel seconden of minuten duurt dat? Kijk goed hoe lang het duurt voordat hij weer uitschakelt nadat je de motor hebt gestart, enz. En zoals de man al zei, het zou goed zijn om de pompdruk te laten controleren.