Zoek MDM

Bulletin

Problemen met Renault Clio 1.5 dci expression 82 pk

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25604 door handmatig-mechanisch
Nou, ik wilde je om hulp of je mening vragen... Ik zal het je vertellen, ik heb een Clio gekocht, een 1.5 dci 82 pk, en in het begin deed hij het prima... maar sinds een tijdje is zijn toerental zo gedaald dat hij zelfs stopt en soms start hij gewoon niet meer... Ik weet het niet, 's middags zat ik in de derde versnelling, terugschakelend naar de tweede... Ik zette hem in de tweede en de auto stopte zonder schokken of iets dergelijks... Ik heb de brandstof-, lucht-, olie- en oliefilters vervangen en de injectoren schoongemaakt, maar het wordt van kwaad tot erger... Ik heb overal op forums gekeken en er zijn meer mensen met hetzelfde probleem en ik weet het niet, ik ben bang om te lezen wat ze zeggen... Nou, groeten en ik hoop op je hulp. ;)

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25607 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen met de Renault Clio 1.5 dci Expression 82 pk
Sorry voor de schok, als de motor warm of koud is, is hij instabiel

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #25682 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen met de Renault Clio 1.5 dci Expression 82 pk
Kijk, hij doet het nogal koud, maar laten we zeggen dat hij het ook warm doet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #26328 door handmatig-mechanisch
Hallo, gisteren heb ik mijn auto laten inbouwen en de EGR-klep is kapot gegaan. Ik heb hem voor € 126 gekocht en ze moesten hem bij de fabriek bestellen en hij komt morgenvroeg aan. Volgens de monteur is dat ook niet de oorzaak.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #26331 door handmatig-mechanisch
Hallo Sergio, in 90% van de gevallen gaat het om brandstofdruk, EGR komt zelden voor, je moet heel goed naar de scanner kijken.