Zoek MDM

Bulletin

actiesporten geblokkeerd, geen spel

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #25615 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mecanica op het onderwerp Re: Action Sports geblokkeerd, geen spel
Noch het lampje, noch het motorstoringslampje branden. Het is mechanisch. Ik kan het contact aanzetten, maar hij start niet. Het lijkt alsof hij de sleutel niet herkent. Ik heb geen stroom in de cabine (ramen, radio, binnenverlichting), maar de monitor gaat wel aan.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #25616 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mecanica op het onderwerp Re: Action Sports geblokkeerd, geen spel
Ssang Young pick-up, ik kan hem niet starten, ik heb alle goede zekeringen gecontroleerd, ik heb geen stroom in de cabine, dus hij staat alleen op het contact, maar ik kan hem niet starten, blijkbaar bereikt er geen stroom het contact of herkent hij de sleutel niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #25678 door handmatig-mechanisch
Voor zover je weet, communiceert hij niet met de BCM-carrosseriemodule. Vertel eens, heb je niet onlangs de ramen open laten zetten en de cabine grondig laten wassen? Kun je controleren of de koppelingspedaalschakelaar het circuit sluit of dat hij stroom krijgt?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #25714 door handmatig-mechanisch
De batterij was leeg, ik zette de stroom er weer op en nu zat de hele cabine zonder stroom.