Zoek MDM

Bulletin

Mijn Dodge Caravan heeft geen vermogen bij het starten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25529 door handmatig-mechanisch
Het begon met een probleem bij het starten of snel accelereren, hij had geen vermogen, alsof hij afsloeg. Als ik het gaspedaal zachtjes intrapte, startte hij normaal. Hij liep langzaam stationair en schakelde normaal. Het probleem was dat hij snel opstartte, maar omdat hij al weinig olie verbruikte, besloot ik de motor te laten repareren. Ze vervingen zuigers, zuigerveren, metalen onderdelen, oliepomp, stoterstangen – nou ja, alles wat nodig is voor een algehele revisie. EN HET IS NOG STEEDS HETZELFDE. Ze vervingen ook de 6 injectoren, verdelerkap, rotor, bougiekabels, bougies, brandstofpomp en filters. EN HET IS NOG STEEDS HETZELFDE. Nu vertelden ze me dat het de transmissieturbine zou kunnen zijn (de transmissie is ongeveer een jaar geleden gerepareerd). De dashboardverlichting begon ook te branden, net als de alarmlichten. Als ik hem aanzet, gaan ze niet uit; ze knipperen constant.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #25679 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mijn Dodge Caravan heeft geen vermogen bij het starten.
Uit welk jaar komt je caravan, vriend? Probeer hem eens zonder katalysator en kijk hoe hij reageert.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #25687 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mijn Dodge Caravan heeft geen vermogen bij het starten.
Het betreft een model uit 1998 en heeft geen katalysator.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #25694 door handmatig-mechanisch
mmmm ik zag dat probleem met de flowmeter, maar ik weet niet of de 98 caravan dat heeft.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #25717 door handmatig-mechanisch
Kunt u dat iets meer uitleggen? Ik zou het op prijs stellen.