Zoek MDM

Bulletin

storing: ETS dashboardlampjes branden

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25514 door handmatig-mechanisch
Storing: ETS dashboardlampjes branden Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, hoe gaat het met je? Ik hoop dat het goed met je gaat. Mijn auto is een Amerikaanse Cavalier Z-24, model 97, 2.4 motor. Het probleem is dat de ETS-lampjes (tractiehulpsysteem) op het dashboard wel gaan branden, maar pas na een tijdje rijden en niet meer uitgaan. Het enige probleem dat ik merk, is dat de auto een beetje schokt als ik rem, nadat de lampjes zijn gaan branden. Ik hoop dat u me kunt helpen het probleem op te lossen. Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25567 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: storing: ETS dashboardlampjes branden
Goedemiddag, u moet de A- en B-sensoren in de doos controleren. Dank u wel.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25570 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: storing: ETS dashboardlampjes branden
Bedankt voor je reactie. Om de sensoren te controleren is het niet nodig om de bak te laten zakken, of ja, dus de monteur vertelt het me niet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #25608 door handmatig-mechanisch
Bedankt voor de informatie. De monteur vertelt me ​​dat hij de A- en B-sensoren niet hoeft te deactiveren. Deze worden alleen gedeactiveerd om de auto te stoppen als hij niet in de versnelling schakelt. Ik hoop dat je nog een suggestie hebt. Bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #25622 door handmatig-mechanisch
Goedenavond, om te controleren heren, hoeft u de transmissie NIET te verlagen, alleen aan de vliegwielzijde verwijdert u alles van de ophanging (schokdemper, transmissie-as en de brug waar de transmissie op rust om comfortabeler te kunnen werken en de transmissie-ondersteuning bestaat uit slechts 4 moeren, het is een klus van ongeveer 2 uur. Over het bovenstaande gesproken, ik zei dat u de plug moest losdraaien, zodat u weet dat het overdag geen problemen geeft. U weet dan al dat het probleem in de transmissie zit (de sensor), of kost het u niets om dat te doen, toch? Dus vriend, ik ben monteur en ik ben bekend met alles wat met name General Motors (GM) is. Zelfs u kunt de klus zelf klaren, ik kan u de exacte afmetingen van elke schroef en moer en de markering van elke sensor vertellen, oh laat het me weten, tot later.