Zoek MDM

Bulletin

Nissan Sentra B14 distributieketting, bouwjaar 2000, 16v

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25441 door handmatig-mechanisch
Hallo! Ik hoop dat je me kunt helpen! Ik moet de distributieketting van een Nissan Sentra B14 16v afstellen. Ik heb geprobeerd mijn eigen distributieketting af te stellen door markeringen aan te brengen, maar de auto verliest vermogen en stoot witte rook uit. Voorheen werkte de auto prima; ik had alleen wat bijgeluiden van de distributieketting, dus besloot ik die te vervangen, en nu heb ik dit probleem. Ik waardeer je hulp.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25455 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Nissan Sentra B14 distributieketting, bouwjaar 2000, 16v
Ik meen me te herinneren dat de nokkenas- en krukastandwielen van dit voertuig gemarkeerd zijn en dat deze overeenkomen met de markeringen op de donkere schakels van de ketting. Het lijkt op die van de V16. Het is niet ingewikkeld. Het staat wel in de autodata, maar ik heb het helaas niet op deze computer staan.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25463 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Nissan Sentra B14 distributieketting, bouwjaar 2000, 16v
Hartelijk dank, Kikemec... Hoe is het met de autodata? En sorry.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25469 door handmatig-mechanisch
Autodata is een programma voor monteurs dat u op uw computer installeert en dat de technische informatie van bijna alle voertuigen toont, behalve GM in zijn volledige assortiment, Pontiac, Chevrolet, etc. U kunt het downloaden van internet, het is niet heel zwaar en biedt veel informatie.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25500 door handmatig-mechanisch
Broeder, nogmaals hartelijk dank!!! Ik heb het probleem opgelost... je hebt gelijk over de ketting met de donkere schakels, die passen inderdaad!!!!