Hallo vrienden, ik ben terug. Ik ben een paar maanden afwezig geweest, maar ik heb het behoorlijk druk gehad en kon niet op berichten reageren. Wat doen we nu?
Kijk, broeder, jouw probleem is dat je per ongeluk de eerste de beste monteur zoekt die je tegenkomt omdat hij gierig is en je zoekt niet naar een goede, want goede dingen hebben een prijs. Daar zit het probleem. Ik ben verantwoordelijk voor mezelf. Ze bellen me vanuit verschillende plaatsen en garages om hun problemen op te lossen, en sinds 2005, toen ik een garage begon met slechts 7 auto's, heb ik ze niet kunnen oplossen. Neem het niet arrogant van me om dit over mezelf te zeggen, maar ik ben er trots op dat ik goed ben in mijn werk, het is wat ik graag doe en ik kan veel mensen met hun problemen helpen. Ik ben Juan Ramon Molina van Taller Molina Electricidad Automotivo in Comayagua, Honduras. De sensor met de diode is voor een Nissan Sentra uit 2004 en later. Misschien werkt hij wel, maar ik denk niet dat het veel zal werken. Als deze informatie je helpt, verkoop ik deze Sentra-, Altima- en Frontier-sensoren aan de Tegus-sloperij. Als je wilt, kan ik ze aan je verkopen. 99*58/68,60. Ik heb er dinsdag van de week een naar een monteur gestuurd. Als je mijn hulp nodig hebt, ben ik er voor je. Met vriendelijke groet.