Om te beginnen weet ik niet hoeveel ervaring de monteurs met deze voertuigen hebben, maar het kan ervoor zorgen dat de flowsensor uitvalt als hij niet werkt. Het kan ervoor zorgen dat je vermogen verliest bij het starten en zelfs dat de vonk overslaat als hij niet werkt. Meestal detecteert de scanner het niet omdat de sensor weliswaar een spanning genereert, maar mogelijk wel binnen het werkingsbereik valt, maar niet met dezelfde snelheid reageert als toen hij goed en schoon was. De handleiding specificeert dat deze sensor tussen de 1,3 en 1,7 V genereert bij stationair draaien. Ik heb één geval gehad waarbij hij 1,53 V genereerde en na een paar seconden stationair draaien uitschakelde. Ik test hem grondig voordat ik een vervangende sensor bestel, en als ik het niet zeker weet, probeer ik er een als ik er een kan lenen. Dit is waarom het werkt en waarom de scan het niet detecteert. Als je een alternatief hebt: als de sensor op de Hyundai Accent hetzelfde is, verandert alleen de connector, maar zitten de leidingen op dezelfde positie. Ik weet niet of dit type sensor daar voor de Accent bestaat, maar hij kan hier wel gebruikt worden. Ze kosten tussen de $ 75 en $ 125, nieuw en gebruikt, met het verschil dat de nieuwe Koreaans of Chinees is en niet allemaal goed zijn. Ze hebben me ooit een Ford F250 van Honduras hier naar El Salvador gebracht, dus ik weet niet hoeveel ervaring ze daar hebben met auto's met elektronische injectie. Ik hoop dat ze je probleem oplossen.