Zoek MDM

Bulletin

MAF LUCHTSTROOMSENSOR NISSAN SENTRA 2000

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25427 door handmatig-mechanisch
MAF AIR FLOW SENSOR NISSAN SENTRA 2000 Gepubliceerd door manual-mecanica

Welterusten,

Volgens mijn monteur heeft mijn Nissan Sentra uit 2000 een defecte luchtmassameter (MAF) en slaat hij daardoor af. Ik heb ze gezocht in winkels en op autokerkhoven in Tegucigalpa en de goedkoopste is L. 4200, wat in dollars $ 220 is, echt duur. Voordat ik hem koop, moet ik een aantal twijfels wegnemen, zoals weten waar hij voor werkt, wat een ander alternatief is, of hoe ik weet of dat het probleem is, aangezien de scanner hem niet herkent? SLS, hier is de foto.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25432 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: MAF AIR FLOW SENSOR NISSAN SENTRA 2000
Om te beginnen weet ik niet hoeveel ervaring de monteurs met deze voertuigen hebben, maar het kan ervoor zorgen dat de flowsensor uitvalt als hij niet werkt. Het kan ervoor zorgen dat je vermogen verliest bij het starten en zelfs dat de vonk overslaat als hij niet werkt. Meestal detecteert de scanner het niet omdat de sensor weliswaar een spanning genereert, maar mogelijk wel binnen het werkingsbereik valt, maar niet met dezelfde snelheid reageert als toen hij goed en schoon was. De handleiding specificeert dat deze sensor tussen de 1,3 en 1,7 V genereert bij stationair draaien. Ik heb één geval gehad waarbij hij 1,53 V genereerde en na een paar seconden stationair draaien uitschakelde. Ik test hem grondig voordat ik een vervangende sensor bestel, en als ik het niet zeker weet, probeer ik er een als ik er een kan lenen. Dit is waarom het werkt en waarom de scan het niet detecteert. Als je een alternatief hebt: als de sensor op de Hyundai Accent hetzelfde is, verandert alleen de connector, maar zitten de leidingen op dezelfde positie. Ik weet niet of dit type sensor daar voor de Accent bestaat, maar hij kan hier wel gebruikt worden. Ze kosten tussen de $ 75 en $ 125, nieuw en gebruikt, met het verschil dat de nieuwe Koreaans of Chinees is en niet allemaal goed zijn. Ze hebben me ooit een Ford F250 van Honduras hier naar El Salvador gebracht, dus ik weet niet hoeveel ervaring ze daar hebben met auto's met elektronische injectie. Ik hoop dat ze je probleem oplossen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25433 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: MAF AIR FLOW SENSOR NISSAN SENTRA 2000
Als de motor schokt en afslaat, dan ligt het aan de sensor.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25434 door handmatig-mechanisch
Hier in Mexico lijkt het goedkoper te zijn en wordt die auto veel gebruikt. Groeten uit Hermosillo, Sonora, Mexico. Als je wilt, kan ik uitzoeken hoeveel het kost, en dat is jouw wijsheid, gek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25492 door handmatig-mechanisch
Hallo, de waarheid is dat monteurs hier leren door te doen en de meest voorkomende auto's hier zijn Toyota's.

Ik heb de nieuwe Sendor al en ik zag dat er een diode in zit, ik geloof dat die zo heet, die 1,3 volt ontvangt, en die van mij had die niet. Ik ga hem erin zetten en kijken wat het resultaat is. Ik ben geen monteur, maar hij is makkelijk te plaatsen. Haha. Ik zal je er meer over vertellen.