Zoek MDM

Bulletin

Ford Focus 2001

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25160 door handmatig-mechanisch
Ford focus 2001 Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik heb een Focus uit 2001. Ik wil graag weten of iemand anders dit ook heeft meegemaakt: 1. De snelheidsmeter stopt plotseling met werken en als ik volledig stilsta, slaat de motor af. 2. Bij het rijden op een helling verliest de auto vermogen en kan ik niet omhoog.
Ik ben benieuwd naar uw reactie. Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25176 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ford Focus 2001
Het is waarschijnlijk de distributieriem. Die moet minstens elke 80.000 km vervangen worden. Brandt het gele lampje niet? Heb je de bougies en al het andere al vervangen? Controleer de motordruk. Zorgt dit ervoor dat de druk constanter is als je de airco aanzet? Misschien is er een tekort aan koude lucht, zit er een luchtslang los, of slaat de sensor die de lucht regelt niet uit als je de airco aanzet, toch? Geef meer informatie, dan kijken we hoe we je kunnen helpen. Tot later.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25194 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ford Focus 2001
U moet eerst de codes uitvoeren om een ​​parameter te hebben om mee te werken. Dit geeft u een idee waarom de snelheidsmeter niet werkt. Als de snelheidsmeter niet werkt, blokkeert de PCM of TCM de transmissie meestal en blijft deze in één versnelling hangen, niet in de eerste versnelling, maar meestal in de derde. Hierdoor voelt u vermogensverlies. Voer de codes uit en laat het ons weten, zodat we u verder kunnen helpen.