Zoek MDM

Bulletin

Ford Focus 2001

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #25160 door handmatig-mechanisch
Ford Focus 2001 Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik heb een Ford Focus uit 2001 en ik vraag me af of iemand anders de volgende problemen ook heeft ondervonden: 1. De snelheidsmeter werkt plotseling niet meer en als ik volledig tot stilstand kom, slaat de motor af. 2. Bij het rijden bergop verliest de auto vermogen en kan ik de helling niet opkomen.
Ik zie jullie reacties graag tegemoet. Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #25176 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Ford Focus 2001
Het is waarschijnlijk de distributieriem; die moet minstens elke 80.000 kilometer vervangen worden. Gaat het gele lampje branden? Heb je de bougies en alle andere onderdelen al vervangen? Controleer de motordruk. Loopt de motor constanter als je de airconditioning aanzet? Misschien komt er te weinig koude lucht uit de airco, zit er een luchtslang los of is de luchtdruksensor defect. Waarom slaat de motor niet af tijdens het rijden? Geef ons meer informatie, dan kunnen we je helpen. Tot later

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #25194 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Ford Focus 2001
Je moet eerst de foutcodes uitlezen om een ​​basislijn te hebben om mee te werken. Dit geeft je een idee waarom de snelheidsmeter niet meer werkt. Als de snelheidsmeter niet werkt, blokkeert de PCM of TCM de transmissie meestal in één versnelling, niet de eerste, maar meestal de derde. Daarom voel je vermogensverlies. Lees de codes uit en laat het ons weten, dan kunnen we je verder helpen.