Goedenavond, het eerste wat je moet doen is heel goed naar de nokkenassen kijken, vanaf het begin in de tandwielen van de assen zijn ze als een ronde buis maar 2 of 3 inch is er een vorm van ,,, UU,, precies zoals ik je deze twee letters laat zien en je plaatst een liniaal ariva zodat de ,, UU ,,,, goed uitgelijnd zijn en niet gekanteld blijven, en aan de punt van de bomen, (aan de zijkant van de transmissie,) heeft het de ronde vorm met een lijn in het midden, de twee lijnen moeten liggen, en de test wordt gedaan op de bougie die je hebt verwijderd, plaats een papieren bougie (zodat deze niet naar binnen gaat) en draai de krukaspaal totdat deze springt en de bougie springt, wees voorzichtig om het gezicht ariva van de motor niet te hebben omdat de impact van de bougie pijn doet, ik hoop en ik heb het uitgelegd, mijn e-mail is En ik kan je een schema sturen, tot ziens. En als je een fout maakt, maak je dan geen zorgen over de kleppen, want de zuigers hebben een klepsteel en buigen niet.