Zoek MDM

Bulletin

Problemen met het handremlampje van een BMW 325i uit 2007

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25077 door handmatig-mechanisch
Ik heb een BMW 325i uit 2007 en het lampje van de parkeerrem blijft branden, zelfs als de rem los staat. Ik heb hem gescand en er verscheen foutcode 5DE3 (24035). Kan iemand me helpen een oplossing te vinden? Ik heb de remblokken en sensor achter al vervangen, maar het probleem is nog steeds hetzelfde.
Alle hulp is welkom.
Bedankt

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25122 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen met handremlampje op een BMW 325i uit 2007
Vriend, bekijk de pagina in het zoekgedeelte. Daar staat een tabel met foutcodes voor BMW.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25124 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen met handremlampje op een BMW 325i uit 2007
Sorry, ik heb niet veel verstand van BMW's, maar over het algemeen gaat dat lampje branden als het remvloeistofpeil daalt. Corrigeer me als het bij de meeste auto's om een bijzonderheid gaat.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25133 door handmatig-mechanisch
Niet in alle modellen, er zijn er die sensoren hebben voor slijtage van de remblokken en andere zoals de Cavalier die de neiging hebben een plastic connector te breken die wordt geactiveerd door de carrosserie en deze aan laat staan, natuurlijk zijn er zoals je zegt ook die het licht inschakelen vanwege een gebrek aan vloeistof, maar dat zijn ze ook niet allemaal,

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25134 door handmatig-mechanisch
Beste, ware, de Cavalier, ik herinnerde het me, haha mmm nou dan ga ik verder als lezer om te leren, bedankt