Zoek MDM

Bulletin

probleem met Ford Taurus

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #25030 door handmatig-mechanisch
Probleem met Ford Taurus Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal, groeten uit Venezuela. Ik schrijf u om de volgende reden: ik heb een Ford Taurus uit 1998 en het probleem is dat de computer geblokkeerd is vanwege code P1260. Ik zou graag willen weten of iemand van jullie weet hoe ik deze code kan deprogrammeren, aangezien dit niet mogelijk is met de scanner. Of kent u een programma of heeft u een handleiding voor dit type auto, aangezien die hier in Venezuela niet verkrijgbaar is omdat de auto geïmporteerd is? Alvast bedankt. :(

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #25031 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met Ford Taurus
Goedenavond, mijn vriend, leg het probleem eens beter uit. Misschien kan ik je helpen. Die auto's zijn hier in Texas in overvloed aanwezig.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #25051 door handmatig-mechanisch
Hier in Chili zie je ze zelden, maar als de computer geblokkeerd is, zijn er mensen die hem voor altijd ontgrendelen en op die manier kun je elke sleutel gebruiken, maar hier weet ik waar in jouw land je dat niet hebt, veel succes, er is een programma genaamd inmokiller, het staat op internet maar je hebt een kabel nodig die compatibel is met je eprom om binnen te kunnen komen, ik heb dat programma nog nooit gebruikt dus ik weet niet hoe effectief het is, veel succes

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #25139 door handmatig-mechanisch
Hallo vriend kikemec, en de connector moet van een laptop naar de dataconnector van de auto, ik neem aan dat het klopt. Sorry dat ik niet eerder heb geantwoord.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #25141 door handmatig-mechanisch
Hoi Dayton, ik vertel je dat ik de auto heb weggebracht om de automatische transmissie te laten repareren. Toen de monteur hem wilde starten, verbond hij eerst de positieve accupool en ging er een rood lampje branden dat aangaf dat TEFH iets dergelijks deed. Hij startte niet. De injectoren verloren hun puls, maar de bougies kregen wel stroom. Ze hebben hem gescand en er verscheen een code P1260, wat aangeeft dat de auto als gestolen was gedetecteerd en dat de startonderbreker was geactiveerd, maar er ging niets branden. Wat vind je daarvan en of er een manier is om hem aan te zetten? Hartelijk dank voor je antwoord.