Zoek MDM

Bulletin

probleem met Ford Taurus

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #25030 door handmatig-mechanisch
Probleem met Ford Taurus. Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal, groeten uit Venezuela. Ik schrijf omdat ik een Ford Taurus uit 1998 heb en het probleem is dat de boordcomputer vastzit vanwege foutcode P1260. Ik zou graag willen weten of iemand van jullie weet hoe ik deze code kan wissen, aangezien dat niet met een diagnosescanner kan. Als jullie software kennen of een handleiding hebben voor dit type auto, zou ik dat zeer waarderen, want die is hier in Venezuela niet verkrijgbaar omdat de auto geïmporteerd is. Hartelijk dank :(

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #25031 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Probleem met Ford Taurus
Goこんばんは, vriend. Leg het probleem wat beter uit; misschien kan ik je helpen. Zulke auto's zie je hier in Texas vaak

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #25051 door handmatig-mechanisch
Hier in Chili zijn ze niet erg gangbaar, maar als je computer vergrendeld is, zijn er mensen die hem permanent kunnen ontgrendelen, zodat je elke sleutel kunt gebruiken. Maar ik weet niet of dat in jouw land mogelijk is. Succes ermee. Er is een programma genaamd Immokiller; het is online beschikbaar, maar je hebt een kabel nodig die compatibel is met je EEPROM om er toegang toe te krijgen. Ik heb dat programma zelf nog nooit gebruikt, dus ik weet niet hoe effectief het is. Succes ermee

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #25139 door handmatig-mechanisch
Hoi kikemec, en de connector moet van een laptop naar de data-aansluiting van de auto zijn, neem ik aan, klopt dat? En sorry dat ik niet eerder heb gereageerd

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #25141 door handmatig-mechanisch
Hallo Dayton, ik wilde je even iets over mijn auto vertellen. Ik heb hem naar de garage gebracht voor reparatie van de automatische versnellingsbak. Toen de monteur hem wilde starten, sloot hij eerst de pluspool van de accu aan. Er ging een rood lampje branden met een melding zoals "tefh", maar de auto startte niet. De injectoren kregen geen stroom meer, maar de bougies wel. Ze hebben de auto uitgelezen en er kwam een ​​P1260-code uit, wat betekent dat de auto als gestolen is geregistreerd en de startonderbreker is geactiveerd. Maar hij start nog steeds niet. Wat denk je daarvan en is er een manier om hem aan de praat te krijgen? Alvast bedankt voor je reactie. Groeten