Zoek MDM

Bulletin

Stuurbekrachtigingsolie Skoda Fabia???

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #25053 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Skoda Fabia stuurbekrachtigingsolie???
hahaha zelfs visa accepteert hahaha, kijk naar de kleur van de startolie, het is een kunstmatige kleurstof om lekken te identificeren, nu gebeurt het dat je aan de hand van de kleur ook kunt bepalen of het synthetisch, halfsynthetisch, enz. is, nu is de atf het meest gebruikelijk voor stuurbekrachtiging omdat het aan alle noodzakelijke voorwaarden voldoet om de functie correct uit te voeren, nu genereren sommige meer schuim dan andere, wat geen groot probleem is, wat er gebeurt, is dat de fabrikanten er een in het bijzonder aanbevelen, maar je hoeft die er niet per se op te zetten, daarom wordt het aanbevolen, iedereen werkt en je zult geen probleem hebben, nu renyor het is altijd goed om te vragen en niet bang te zijn om het te doen, er zijn geen domme vragen als er dwazen zijn die het niet vragen, want hetzelfde wat je me vertelt zag ik met de remvloeistof door zijn naam punt 1, punt 2, punt 3, enz., maar hier is het belangrijk vanwege het kookpunt, hoewel ik de test heb gedaan met lagere bij degenen die hogere gebruiken en er is niets gebeurd alleen Ze verslechteren de pomp- en cilinderrubbers sneller. Succes.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32679 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Skoda Fabia stuurbekrachtigingsolie???
Hallo allemaal,

wat betreft hydraulische vloeistof voor stuurbekrachtiging, ik wilde even zeggen dat het om verschillende redenen niet hetzelfde is als remvloeistof.

Verschillende kookpunten.
Verschillende bedrijfstemperaturen, dus de viscositeit kan variëren.
Tot slot
moet u het altijd vullen met het door de fabrikant aanbevolen smeermiddel, aangezien dit voldoet aan de eisen van het stuursysteem waarmee u werkt. We kunnen dit vinden in de gebruikershandleiding, de reparatiehandleiding of met programma's zoals AutoData.

P.S. Stuursystemen van de Skoda Fabia hebben nogal wat problemen met de afdichtingen van het stuurhuis aan de axiale kogelgewrichtszijde, vooral als de verkeerde vloeistof wordt gebruikt.

Hartelijk dank.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.