Zoek MDM

Bulletin

PEUGEOT BOXER HDI 2007

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24977 door handmatig-mechanisch
PEUGEOT BOXER HDI 2007 Gepubliceerd door manual-mecanica
:onzeker: HALLO IK HEB EEN PEUGEOT BOXER HDI VAN 2007 EN IK HEB EEN PROBLEEM DAT NIEMAND HEEFT KUNNEN OPLOSSEN. KAN IEMAND MIJ HELPEN OF AANWIJZINGEN GEVEN OVER WAT IK MOET DOEN? IK LUISTER, WEL, HET
PROBLEEM IS DAT DE BUS IN RIJDING IS. HET MOTORCONTROLELAMPJE GAAT BRANDEN EN DE VRACHTWAGEN IS SLECHT. ZE KAN NIET VERDER RIJDEN. DEZE GAAT UIT EN VERLIEST ALLE VERMOGEN. JE MOET STOPPEN, EEN PAAR MINUTEN WACHTEN EN DEZE WEER AANZETTEN. OP DAT MOMENT VERDWIJNT HET MOTORCONTROLELAMPJE EN WORDT HET WEER NORMAAL GEDURENDE MINUTEN OF UREN, EN HET PROBLEEM KOMT TERUG. IK HEB DE BRANDSTOFFILTERS, CKP-SENSOR EN DE SLANGEN AL VERVANGEN ZIJN ALLEMAAL GOED AANGESLOTEN EN NIET KAPOT, IK HEB DE EGR-KLEP GERUST, DE SLANG GEMONTEERD, NIEUWE OLIE DE WAARHEID IS DAT IK AL HEEL IN DE WORST BEN EN MONTEURS HET PROBLEEM NIET ONTDEKKEN ALS IEMAND VAN DIT PROBLEEM WEET, ALSTUBLIEFT IK HEB DRINGENDE HULP NODIG OMDAT DIT VOERTUIG MIJN WERK IS BEDANKT AAN IEDEREEN DIE MIJ KAN HELPEN OF ALS U DE DEMONTAGEHANDLEIDING VOOR DIT VOERTUIG HEEFT, WAARDEER IK HET. TOT SNEL

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24997 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: PEUGEOT BOXER HDI 2007
Het beste wat je kunt doen is een scanner aanschaffen, aangezien de computer de storing onthoudt en registreert. Dat is voldoende om te starten, zodat je niets hoeft te veranderen om het veranderen, en je bespaart geld. Gezien het symptoom neig ik naar de ramp-druksensor. Is dat een Cammon Rail-systeem, toch?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25006 door handmatig-mechanisch
Hallo, bedankt voor je reactie. Ik heb al twee scans uitgevoerd en die laten alleen een brandstoflek zien. De monteur stelt alleen voor om de sensoren te vervangen.
Is de sensor waar je het over hebt de sensor die in de opvoerpomp zit?
Bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25007 door handmatig-mechanisch
Vriend, zoals de collega zegt, het probleem zit in de brandstof. Het vreemde is dat de scanner een brandstoflek aangeeft. Wat is de P-code die bij de storing hoort? De sensor die de collega aanwijst, bevindt zich in de inspuitrail, in het midden eronder met een rode dop. De andere sensor die een storing zou kunnen aangeven, is die in de hogedrukpomp. Onthoud dat als er ingegrepen wordt, dit met grote zorg en netheid moet gebeuren. Let op dat er geen roetdeeltjes in zitten, want die zouden van de pomp afkomstig kunnen zijn.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #25044 door handmatig-mechanisch
Precies, Keko heeft helemaal gelijk. Geef ons de P-code die het aangeeft. Er is geen sprake van een fout die brandstoflek wordt genoemd. Hij moet verkeerd worden afgelezen, zodat we u beter kunnen helpen. En als de sensor op de helling zit en de andere die Keko noemt van de pomp is, dan is het een liftklep.