Hallo, ik heb een Peugeot Boxer HDI uit 2007 en ik heb een probleem waar niemand een oplossing voor heeft gevonden. Als iemand me kan helpen of me tips kan geven, hoor ik het graag.
Het probleem is als volgt: tijdens het rijden gaat het motorstoringslampje branden en verliest de auto plotseling vermogen en accelereert niet meer. Vervolgens valt de motor helemaal uit. Ik moet stoppen, een paar minuten wachten en de auto opnieuw starten. Op dat moment gaat het motorstoringslampje uit en rijdt de auto een paar minuten of uren normaal, waarna hetzelfde probleem zich weer voordoet. Ik heb de brandstoffilters en de krukassensor al vervangen en alle slangen zijn in orde. Ze zijn goed aangesloten en niet kapot. Ik heb de EGR-klep en de slangkoppeling schoongemaakt en nieuwe olie bijgevuld. Ik ben er echt gefrustreerd over en de monteurs kunnen het probleem ook niet vinden. Als iemand hier meer over weet, help me dan alsjeblieft, want ik heb dringend hulp nodig. Deze auto is essentieel voor mijn werk. Bedankt aan iedereen die kan helpen, of als je de onderdelenhandleiding voor dit voertuig hebt, zou ik dat zeer waarderen. Tot snel.