Zoek MDM

Bulletin

Honda Fourtrax TRX 250 2001 quad handleiding

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24868 door handmatig-mechanisch
Quad manual Honda Fourtrax TRX 250 2001 Gepubliceerd door manual-mecanica
Aangenaam kennis te maken. Ik wil graag weten of de uitsplitsing van de Honda TRX 250 Quads, model 2001, overeenkomt met die van het model 99 (in ieder geval de achteras). Ik heb de uitsplitsing van de 99 al gedownload, maar voordat ik de mijne demonteer, wil ik zeker weten of de uitsplitsing ook overeenkomt met die van het model 2001. Ik zou het op prijs stellen als iemand me deze informatie kan geven. Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24880 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Handmatige quads Honda Fourtrax TRX 250 2001
Ik weet het echt niet, vriend, maar als je een handleiding hebt, kun je hem uit elkaar halen om te kijken of hij hetzelfde is. Het is in ieder geval niet ingewikkeld om hem uit elkaar te halen, je hoeft alleen maar te kijken en op te schrijven wat je belangrijk vindt, zodat je niets vergeet. Je kunt foto's maken en je eigen handleiding maken. Wat is er mis met de achteras?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24883 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Handmatige quads Honda Fourtrax TRX 250 2001
Hoi kikemec, bedankt voor je reactie. Ik weet niet echt wat er mis mee is. Ik moet hem uit elkaar halen om te kijken. Hij maakt een akelig geluid, alsof de kroon en het rondsel niet goed in elkaar grijpen. Het begon doordat de as speling kreeg. Dit moet zijn gebeurd doordat er een lager is gebroken. Door de speling passen de tanden niet goed, en dat moet het geluid zijn dat ik hoor. Ik hoop dat de tanden niet gebroken zijn, want daar gaat de reparatie behoorlijk duur worden.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #24944 door handmatig-mechanisch
Mario begint dan met het verwijderen van de speling. Als het een lager is, wat het meest voorkomt, demonteer dan gewoon het buitenste deel, vervang het lager en test het. Je moet een reparatieorder hebben als je de kroon verwijdert en dat en niet het defect zelf repareert, dat wil zeggen de oorzaak die de breuk heeft veroorzaakt, zal het opnieuw gebeuren. Als het een lager is, vervang het dan eerst en test het, misschien is het niet zo duur. Succes